سورپرایز لانگ دیستنس

21 فروردین 1403

سورپرایز لانگ دیستنس

ممکنِ که شما هم مثل خیلی از افراد بنا به دلایلی، از شریک عاطفی خود دور باشید. و از دسته افرادی باشید که غافلگیری عزیزتون تحت هر شرایطی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد. قطعا به دنبالِ راه کار های متفاوت و هیجان انگیزی برای سورپرایز کردن از راه دور هستید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم که در ابتدا شما را بیشتر با سورپرایز لانگ دیستنس آشنا کنیم و همچنین به شما چند روشِ سورپرایز از راه دور معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و به نکاتِ مهم سورپرایز لانگ دیستنس هوشیارانه (سورپرایز از راه دور) توجه کنید.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟

رابطه لانگ دیستنس یا به زبان فارسی رابطه از راه دور، به روابطی گفته می‌شود که به دلایلِ مختلفی زوجین از یکدیگر فاصله دارند. نکته‌ای که وجود دارد این است که این فاصله می‌تواند دلایلِ مختلفی داشته باشد که برای هر زوج متفاوت است به طور مثال یک رابطه از ابتدا به صورت مجازی تشکیل می‌شود یا یک رابطه بعد از چند مدت به اجبار به فاصله محکوم می‌شود.

 یا حتی برای مدتی کم هم اگر زوجین از هم فاصله داشته باشند اون رابطه یک رابطه لانگ دیستنس است. درسته که رابطه لانگ دیستنس از لحاظ جغرافیایی در بین زوج ها فاصله ایجاد می‌کنه اما یک رابطه پایدار و موفق هیچ موقع از سورپرایز لانگ دیستنس ساده رد نمیشه. بنابراین شما هر چقدر هم که از هم دور باشید باید برای هم یک سورپرایز هیجان انگیز در نظر بگیرید.

رابطه لانگ دیستنس چیست؟

هدیه برای رابطه لانگ دیستنس

همانطور که در متن بالا در رابطه با رابطه لانگ دیستنس توضیح دادیم از اهمیتِ سورپرایز از راه دور و هدیه در رابطه لانگ دیستنس هم باید اطلاعات کافی داشته باشید تا تداومِ رابطه از راه دور شما به مراتب بیشتر شود. سورپرایز لانگ دیستنس در رابطه می‌تواند با هدیه های بسیار کوچک هم همراه باشد و نیازی به تجمل گرایی و تدارک هدیه های بسیار بزرگ نیست. ما در ادامه همین متن قصد داریم که برای شما عزیزان چند هدیه برای سورپرایز لانگ دیستنس معرفی کنیم.

  • یک نامه رمانتیک
  • ساخت آلبومی از عکس های دونفر شما
  • خرید و ارسالِ یک جعبه از هدیه های مورد علاقه پارتنرتون
  • ساختن یک ویدیو عاشقانه
  • رفتن به صورت ناگهانی به سمت محل زندگی پارتنرتون
  • انتخابِ پکیجِ سورپرایز از راه دور گروه سورپرایزشو

ما در این بخش سعی کردیم برخی از سورپرایز های لانگ دیستنس که قابل اجرا هست را به شما معرفی کنیم. شما با توجه به شناختی که از شریک عاطفی خود دارید می‌توانید بهترین انتخاب را در سورپرایز کردن پارتنر خود انجام دهید و به بهترین شکل ممکن اونو غافلگیر کنید.

یکی از پیشنهاداتِ هیجان انگیز و متفاوتی که ما به شما می‌دهیم انتخابِ پکیجِ سورپرایز از راه دور گروه سورپرایزشو است شما با این پکیج می‌توانید با درخواست آهنگ های مورد علاقه عزیزتون به گروه موسیقی سورپرایزشو به صورت یک ویدیوی بسیار با کیفیت و کامل پارتنر خودتون رو سورپرایز کنید.

متن ولنتاین لانگ دیستنس

روز ولنتاین یا همان روز عشق یک روز بسیار عاشقانه در بین جوانان و زوجین هست که در این روز پسر ها و دخترهایی که با یکدیگر در رابطه هستند در تلاش‌اند تا یک روزِ بسیار خاطره انگیزی را برای هم بسازند. اما در بعضی از مواقع یک رابطه به صورتِ لانگ دیستنس یا همان از راه دور است و برخی از زوج ها از هم دور هستند.

و همین امر باعث می‌شود که در روز ولنتاین برای سورپرایز کردن پارتنر خود از متن های عاشقانه استفاده کنند. ما در ادامه این متن قصد داریم که برای شما چندین متنِ زیبا و عاشقانه که مناسبِ ولنتاین هست را برای شما ارائه دهیم.

  1. عشقِ زندگیم از تو ممنونم که با اینکه از هم فرسنگ ها فاصله داریم اما تو همچنان در قلب من عشقت رو جاودانه کردی.
  2. امروز به نام روز عشق ثبت شده است و من در این روز با تمام وجودم عشقت رو در قلبم حس می‌کنم.
  3. اگر تمام مشکلات زندگی بر شانه های من فشار آورند با فکر به می‌توانم به این زندگی ادامه دهم، ولنتاینت مبارک.
  4. انگار خدا برای بوجود آوردن تو تمام وقت خود را صرف کرده و فرشته ای برای من آفریده است روز عشق بر تو مبارک

امیداریم که شما با ارسال این متن های عاشقانه برای پارتنر خود یک حس خوب و عاشقانه در بین خود رقم زده باشید و ما توانسته باشیم که شما را در این مسیر کمک کرده باشیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر با سورپرایز لانگ دیستنس آشنا شوید و شکل های مختلفِ سورپرایز از راه دور را از زاویه های دیگر بشناسید.

متن ولنتاین لانگ دیستنس

تبریک تولد در رابطه لانگ دیستنس

درسته که از لحاظِ جغرافیایی از هم دور هستید اما این نمی‌تواند حس خوبِ بین شما را از بین ببرد. اگر که تولدِ عزیزتون نزدیک است و رابطه شما لانگ دیستنس هست و همچنین به دنبال راهی برای تبریک تولد عشقان می‌گردید ما در این بخش با هدفِ راه حلی برای تبریک تولد در رابطه از راه دور به کمک شما عزیزان آمده‌ایم. پس ما این قسمتِ جذاب و خاص رو از دست ندهید و تا انتهای این متن را مطالعه کنید.

تولد عشقتون نزدیکه و دنبال ایده واسه سورپرایز کردنش هستید ولی نمی‌دونید که چه کاریو انجام بدید؟ نگران نباشید نیاز نیست که خودتون رو سردرگم کنید. برای تبریک تولد در رابطه لانگ دیستنس روش های مختلفی وجود داره که شما با توجه به سلیقه و شناختی که از پارتنرتون دارید باید اقدام کنید.

به طور مثال شما می‌تونید یدونه کیک تولد همراه با شمع بخرید و به صورت خیلی ناگهانی با پارتنرتون تماس تصویری برقرار کنید و اونو حسابی سورپرایز کنید که این یکی از سورپرایز های خاص لانگ دیستنس می‌تونه باشه. یا اینکه بدون اینکه از قبل با اون هماهنگ کنید همراه با باکس هدیه و گل به سمت محل کار یا محل زندگی اون برید و اونو سورپرایز کنید. یکی از روش های شگفت انگیز و خاص اینکه شما با تیم سورپرایزشو هماهنگ کنید و شخص مورد نظرتون رو از راه دور سورپرایز کنید.

برنامه هایی برای رابطه لانگ دیستنس

شاید بعضی اوقات رابطه لانگ دیستنس و مجازی برای شما خسته کننده و تکراری بشه و به دنباله راه و چاهی برای هیجانی کردن رابطه از راه دور خودتون بگیردید. شاید کمتر در رابطه با برنامه هایی برای رابطه لانگ دیستنس شنیده باشید اما خوب است که با چنین برنامه های آشنا بشید و رابطه‌تون رو از حالت یک نواختی و تکراری دربیارید.

  1. Lovedays این برنامه برای شمارش روز آشنایی شما است به این معنی که دیگه نیاز نیست که خودتون روز هایی رو که باهم در رابطه بودید رو بشمارید و یا اینکه نگرانِ فراموش کردن تاریخ آشنایی‌تون بشید.
  2. Nujj این یکی از خاص ترین اپلیکیشن های است که برای رابطه از راه دور وجود داردو کار این برنامه اینکه شما با تکان دادن تلفن همراه خود یک لرزشی رو در تلفن همراه پارتنر خود ایجاد کنید و با این لرزش احساس نزدیکی بیشتر کنید.
  3. Happy Couple این برنامه یک برنامه سرگرم کننده خاص است که شما با استفاده از این برنامه می‌توانید علایق همدیگر را بیشتر بشناسید و با جزئیات رفتاری هم بیشتر آشنا شوید.
  4. My Love اپلیکیشنِ بعدی که ما به شما در اینجا معرفی می‌کنیم بسیار ساده و کار با اون راحته، این برنامه به شما مدت زمانی که باهم در رابطه بودید را به صورت خیلی دقیق نشان می‌دهد حتی ثانیه و دقیقه را هم به شما نشان می‌دهد.

شما با استفاده این برنامه ها حس دور بودن از هم رو کمتر کنید و عشق و علاقه رو بین خودتون بیشتر کنید و بیشتر به یاد هم بمونید. همینطور با استفاده از این برنامه ها سرگرمی رو برای خودتون بوجود می‌آورید.

برنامه هایی برای رابطه لانگ دیستنس

ایده تولد لانگ دیستنس

برای سورپرایز لانگ دیستنس و تولد از راه دور نیاز به داشتن ایده های خاص و متفاوت دارید. اگر شما بتوانید عشقتون رو از راه دور سورپرایز کنید و اون رو غافلگیر کنید قطعا این حرکت شما برای همیشه در ذهن اون هک خواهد شد. اگر این مقاله را به طور کامل خوانده باشید ما در بالاتر چندین روش برای سورپرایز از راه دور به شما عزیزان معرفی کردیم.

که می‌توانید از آنها برای تولد پارتنر خود استفاده کنید. اما یک ایده جالبی که ما در این بخش قرار است آن را نام ببریم این است که شما می‌تونید یک فیلم عاشقانه رو باهم به صورت آنلاین نگاه کنید و در آخر اون فیلم تولدش رو تبریک بگید. اما اگر ایده خاصی برای تبریک تولد از راه دور ندارید به راحتی‌ می‌تونید از گروه سورپرایزشو کمک بگیرید.

در رابطه لانگ دیستنس چگونه رفتار کنم؟

رابطه لانگ دیستنس یا همان رابطه از راه دور یک سری مزایا و معایب خاص خودش رو داره که شما باید تمامی این مزایا و معایب رو در نظر بگیرید و با توجه به تمامی این نکات یک رابطه سالم و پایداری رو تجربه کنید. برای یک رابطه خوب و مداوم نیاز دارید که به خوبی پارتنر خودتون رو بشناسید و با اخلاق و رفتار اون آشنا شده باشید.

این یک قدم بسیار مهم در رابطه از راه دور شما است. شما باید در نظر داشته باشید که در یک رابطه لانگ دیستنس ممکن است که به اندازه کافی وقت برای سپری کردن با یکدیگر را نداشته باشید و این موضوع نباید شما رو آزرده خاطر کند. هر چه رفتار شما در رابطه لانگ دیستنس صمیمی تر باشد عشق و علاقه در اون پایدار تر خواهد بود.

اما همونطور که گفته شد شما باید با توجه به اخلاق و شخصیتِ پارتنر خود رفتار کنید و نسبت به اتفاقات واکنش  نشان دهید. شما در یک رابطه از راه دور باید سعی کنید که بیشتر وقت خود را به رابطه خود اختصاص بدید و سعی کنید که با حضورتون احساس دوری که وجود دارد رو تا حد ممکن کم کنید.

در رابطه لانگ دیستنس چگونه رفتار کنم؟

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم که شما را با روش های مختلف سورپرایز در رابطه لانگ دیستنس آشنا کنیم. همچنین ما در این مقاله برای شما از رابطه لانگ دیستنس (رابطه از راه دور) توضیحاتی جزئی ارائه دادیم. شما با مطالعه کاملِ این مقاله می‌توانید تا حدِ قابل توجهی پارتنر خود را در شرایط های مختلف سورپرایز کنید.

و یک غافلگیری بسیار هیجان انگیزی رو برای شخص مورد نظر خود فراهم سازید. امیدوار هستیم که از این مقاله بهرمند شده باشید و توانسته باشیم در رابطه با موضوع (سورپرایز لانگ دیستنس) شما را به نحو احسن راهنمایی کرده باشیم.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.