چگونه سورپرایز کنیم؟

13 آذر 1402

چگونه سورپرایز کنیم؟ این سوال قبل از برگزاریه یه غافلگیری هیجان انگیز، ممکن است واسه هر کسی پیش بیاد. برای سورپرایز کردن هر شخصی باید به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار رو انجام بدید. این نکات به شناخت اون فرد، رویداد های خاص اون شخص، سلیقه، علایق، همین نکات ریز می‌توانند به شما کمک کنند که برای سورپرایز کردم کسی به مشکل و تردید نشید.

از تمامی این نکات مهم تر این است که شما اول شناختِ کافی در رابطه با شخصیتِ شخصِ سورپرایز شونده داشته باشید تا در ادامه این مسیر شما کار ها را طبقِ شناختی که از اون شخص دارید پیش ببرید و به بهترین شکل ممکن سورپرایز رو انجام بدید. با ما در ادامه مطلب حتما همراه باشید تا در رابطه با سورپرایز کردنِ اشخاصِ مختلف دور و اطرافیان‌تون شما را راهنمایی کنیم.

چگونه یک مَرد را سورپرایز کنیم؟

سورپرایز کردن یک مرد تنها با کمی اهمیت و پیدا کردنِ علایقِ او می‌تواند انجام شود. یکی از ساده‌ترین راه های سورپرایز کردن یک مرد، ساختنِ لحظات منحصر به فرد و تکرار نشدنی است. شما می‌توانید با هدیه های خاص مثلِ یک کتاب از ژانرِ مورد علاقه‌اش یا رفتن به رستوران و خوردنِ شام مورد علاقه‌اش، این شکل از سورپرایز ها چند نمونه از غافلگیری های ساده و کوتاه به حساب می‌آیند،

اما خب اگر شما به سورپرایز های هیجان انگیز و کم نظیر علاقه دارید می‌تونید با یک پیامِ عاطفی و تشکر از زحماتی که کشیده برای شما، او را هیجان زده کنید و یا اینکه در محلِ کارش او را سورپرایز کنید که حسابی خستگی از تنش دربره و خیلی زیاد سورپرایزشه، البته این نکته رو هم نباید فراموش کنید که زمانِ مناسبی رو واسه سورپرایز کردن انتخاب کنید و حتما به جزئیاتِ ریز توجه کنید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه یک پسر را سورپرایز کنیم؟

برای سورپرایز کردن یک پسر اول نیازِ که بدونید اون پسر چطور شخصیتی داره و به چه چیزایی علاقه داره. سورپرایز کردن پسر ها نسبت به دختر ها به نسبت کار ساده تری است. اگر شما به عنوان یک دوست می‌خواید رفیق پسرتون رو سورپرایز کنید می‌تونید با روش های هیجان انگیز و مختلف اون رو سورپرایز کنید به طور مثال شما می‌تونید با بقیه دوستای مشترک‌تون هماهنگ کنید و رفیق‌تون رو توی خیابون یا پارک سورپرایز کنید و یا اینکه واسه تفاوت بیشتر می‌تونید از چند روز قبل اتاق فرار رزرو کنید و دوست‌تون رو سورپرایز کنید.

اما اگر شما به عنوان خانواده قرار است پسرتون رو سورپرایز کنید راه و روش های زیاد و مختلفی وجود داره. یک کار متفاوت و خاصی که شما می‌تونید برای پسرتون انجام بدید این هست که به اون اجازه بدید که خودش برای تولدش و نوع برگزاری اون تصمیم بگیره یا اینکه با هم کادو مورد علاقه‌اش رو بخرید این هم یک نوع سورپرایز خاص محسوب میشه.

چگونه مادرمان را سورپرایز کنیم؟

سورپرایز کردن مادر نشانه عشق و علاقه و محبت هر فرزند رو نشون میده. ابراز علاقه به مادر یکی از مهم ترین قسمت زندگی هر شخصی است چون مادر لایقِ بهترین و خاص ترین لحظات است. از اونجایی که مادر یکی از مهربون ترین و خوش قلب ترین شخص روی زمین هست با کم ترین حرکات شما هم بسیار غافلگیر و شاد میشن. اما خب خوبه که واسه یک بار هم که شده مادرتان را به روشی خاص و جالب تر از همیشه سورپرایز کنید.

با رفتن به رستوران و ساختنِ یک جشن کاملا یهویی یا اینکه هدیه مورد علاقه‌اش رو بخرید، مخصوصا وسایلی رو که مورد نیاز داره رو تهیه کنید. تدارکِ یک جشنِ رو همراه با افراد خانواده ببنید و اشخاصی رو که مادرتان به آنها علاقه دارد دعوت کنید و همگی دور هم یک شب خاص و بیاد موندی رو بسازید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه تولد مادر را سورپرایز کنیم؟

سورپرایزی ساده اما پر از عشق و احساس برای مادری که قلبش برای شما میتپد. غافگیر کردن مادر برای  تولدش یک کاره ساده و کم دغدغه است برا اینکه مادران با قلب مهربونی که دارند با کم ترین کار ها از طرف شما سورپرایز میشن. اما خب قطعا شما هم مثل خیلی عا علاقه دارید که واسه تولد مادرتون اون رو به شکلی خاص سورپرایز کنید.

اگر به دنبالِ یک تولد متفاوت واسه مادرتان هستید می‌تونید برای اولین بار قبل از اینکه صبح از خواب بیدارشه با اعضای خانواده با کیک و گل وشیرینی مادرتون رو غافلگیر کنید و یک روز هیجان انگیزی رو برای اون بسازید و یکی از بهترین تولد های عمرش رو ساخته باشید و این لحظه رو برای همیشه توی ذهن اون هک کنید.

اما روشی دیگه ای که وجود داره و به شما پیشنهاد می‌کنم حتما امتحانش کنید انتخابِ گروه موسیقی سورپرایزشو هست با چند تا آهنگِ عاشقانه ودرخواستی توی هرمکانی که شما پیشنهاد بدید ما برای شما اون روانجامش میدیم.

چگونه دوستمان را سورپرایز کنیم؟

معمولا با نزدیک شدن تولد یکی از دوستانمون دچار استرس و سردرگمی میشیم و دوست داریم بهترین سورپرایز رو واسه دوستمون انجام بدیم اما خب ممکنه که ندونید که چه راهی جذاب وهیجانی تره! سورپرایز کردن دوست با بقیه افراد زندگیمان کاملا متفاوت هست. واسه غافلگیر کردن دوستمون خیلی کارایه خفن و هیجان انگیز می‌تونیم انجام بدیم و کلی همگی باهم حال کنند. شما می‌تونید دوستتون رو با کارایه یکم خاص و متفاوت سورپرایز کنید.

بزارید با چند تا مثال این قسمت رو واستون توضیح بدم، یکی از کارایه بینظیری که می‌تونید واسه سورپرایز کردن دوستتون انجام بدید گرفتن یک مهمونیه خیلی مفصل و شلوغ توی یک جایه شیک و زیبا می‌تونه باشه یا اینکه با کمک از تیم سورپرایزشو از پکیج پاراگلایدر واسه سورپرایز کردن استفاده کنید و دوستتون رو توی آسمون غافلگیر کنید اما خب ما اینجا انواع و اقسامِ سورپرایز های متفاوت رو برای شما تدارک دیدم که می‌تونید از یکی تا همه این پکیج ها رو انتخاب کنید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه تولد دوستمان را سورپرایز کنیم؟

لحظه شیرین وپر از هیجانِ سورپرایز کردن یکی از دوستاتون واسه تولدش از خاص ترین بخش های زندگی هر آدمی می‌تونه باشه. و چقدر خوبه که آدم همیشه حواسش به زادروزِ رفیقش باشه و او رو فراموش نکنه. اما فکری که قطعا به ذهن شما هم خطور کرده که چطوری واسه تولد دوستتون اون رو سورپرایز کنید؟ ما و تیم قویی و بزرگِ سورپرایزشو اینجا هستیم تا شما رو توی این امر به هر شکلی که شده کمک کنیم.

اما خب ما قصد داریم که توی این مقاله تا اونجایی که ممکن هست و به شما توضیح بدیم و شما رو راهنمایی کنیم. واسه سورپرایز کردن دوستتان اولین کاری که باید مد نظر داشته باشید این هست که نباید بزارید متوجه این موضوع بشه و بعد از اون سراغ کارایی برید که تاحالا تجربه‌اش نکردید و فکر می‌کنید از این کار دوستتون خوشحال میشه.

به طور مثال با توجه به شناختی که از دوستتون دارید می‌تونید اون رو روی کشتی تفریحی با موزیک تولدش رو سورپرایز کنید و یا اینکه توی سینما جایی که حتی فکرشم نمیکنه سورپرایز رو انجام بدید.

چگونه همسر خود را سورپرایز کنیم؟

سورپرایز شریک زندگی‌تان کسی که سال ها قراره باهم دیگه زندگی کنید و قطعا هم دیگه رو خیلی دوست داریم. در بعضی از مواقع سورپرایز کردن همسر کارِ آنچنان آسون و ساده‌ای هم نیست. چون که ممکنه همون اوایل کار متوجه این موضوع بشه و همه رشته های شما رو پنبه کنه. یا اینکه اگر تجربه اولِ سورپرایز شدنش باشه امکان داره که خیلی به مزاقش خوش نیاد و از این شکل غافلگیری راضی نباشه.

اما خب از طرفی دیگه ممکنه که خیلی خیلی از این اتفاق هیجان زده بشه و به شوق بیاد. اما خب ما در اینجا قراره که چند تا راه و روش واسه سورپرایز کردن همسرتون به شما بگیم.

شما واسه شروع کار می‌تونید با یک پیام عاشقانه قبل از اینکه کسی روزِ تولدش رو تبریک بگه شما این کارو انجام بدید و می‌تونید در ادامه به طور ناگهانی وقتی که فکر می‌کنه اوج کار شما همین بود، همراه با دوستایه مشترکتون سر زده به سمت خونه حرکت کنید و همسرتون رو سورپرایز کنید. و یا اینکه می‌تونید با سفارش گروه موسیقی تیم سورپرایزشو یک لحظه خاص و بیاد موندنی رو واسه عزیزتون درست کنید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه عشقمان را از راه دور سورپرایز کنیم؟

دور بودن از شریک زندگی به تنهایی خیلی سخته و خب ممکنِ واسه خیلی از افراد چنین شرایطی وجود داشته باشه. و در این بین ممکن هست که یکی از مناسبت های عشقتان نزدیک باشه و شما ندونید چجوری میشه از راه دور اون رو سورپرایز کنید! و این اتفاق ممکنِ که شما رو ناراحت کنه. اما خب سورپرایز کردن از راه دور یکی از گزینه های بسیار هیجان انگیزی است برای افرادی که از شریکِ زندگیشان دور هستند.

سورپرایز کردن از راه دور مدل های مختلفی داره که اول از همه تیم سورپرایزشو این کار رو به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام میده که واسه اطلاعات بیشتر حتما با مشاورین ما باید در تماس باشید. و مورد دوم این هست که شما یا یک تماس تصویری یا ارسالِ یک کادو واسه عشقتان اون رو حسابی غافلگیر کنید و بهش یادآوری کنید که با اینکه ازش دور هستید اما بازم به یادشید.

چگونه نامزد خود را سورپرایز کنیم؟

از زیباترین لحظاتِ زندگی هر مرد و زنی دوران نامزدیِ اونها محسوب می‌شود و قطعا توی این دور از مرحله زندگی هر دو طرف با شور و شوق و انرژی علاقه دارند که عشقشون رو در هر حالتی سورپرایز کنید و بهترین لحظه ها رو واسه هم بسازید.

واسه سورپرایز کردن نیاز به ایده و سناریو هایه جالبی دارید که با این ایده ها خیلی راحت می‌تونید نامزدتون رو کلی سورپرایز کنید. قطعا بهترین شکل ممکنِ برای سورپرایز کردن نامزدتون یک غافلگیری عاشقانه و رمانتیک هست و شما باید با سلیقه و علایقی که نامزدتون داره باید برنامه یک سورپرایز خفن رو بچینید.

یکی از کارایه خیلی عاشقانه و دو نفره اینکه یکی از کافه یا رستوران هایی رو که زیاد باهم اونجا می‌رفتید و کلی اونجا خاطره دارید رو رزرو کنید و با یک تزئینِ زیبا و گل‌آرایی و شمع اون رو سورپرایز کنید. راستی سورپرایزشو اینجاست تا بهترین لحظه ها رو واسه شما بسازیم واسه ساختنِ این لحظات باید با ما و مشاورین‌مون در تماس باشید.

چگونه عشق خود را سورپرایز کنیم؟

یکی از قسمت های بسیار هیجان انگیز و فوق‌العاده هر رابطه‌ای سورپرایز کردن عشقتان است. بدون شک این سورپرایز باید جوری اجرا بشه که عشقتون متوجه این کار نشه تا به بهترین نحو اون رو غافلگیر کنید. واسه اینکه یک نواخت و تکراری نباشه غافلگیری شما باید سراغِ روش های متفاوت و جدید باشید که ما در اینجا قرار که چند تایی رو واسه شما توضیح بدیم.

اگر شما به عنوان آقا قراره که عشقتون رو سوپرایز کنید حتما پیشنهاد میشه که یک شامِ دونفره درست کنید چون این با این کار قطعا عشقتون رو خیلی سورپرایز می‌کنید و حسابی هیجان زده میشه.

ساختنِ یک وسیله یا یک شئ که به عنوان یادگاری از شما پیش خودش داشته باشه می‌تونه از بهترین روش های سوپرایز کردن باشه. و یا اینکه می‌تونید از سورپرایزشو واسه غافلگیر کردن عشقتون کلی کمک بگیرید و همه کارار رو به تیم ما بسپارید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه دوست دختر خود را سورپرایز کنیم؟

بعد از گذشتِ چندین ماه یا چند سال، حتما شما هم به فکرِ سورپرایز کردنِ دوست دخترتان افتادید و به دنبالِ راه و چاه هایی هستید که اون رو غافلگیر کنید. اما شاید شما هم دچارِ سردرگمی بشید و ندونید چه کاری انجام بدید که هم تکراری و خسته کننده نباشه هم خاص و متفاوت باشه.

قطعا تو این مدت که با م توی رابطه بودید از شخصیتِ دوست دخترتون شناخت کافی به دست آوردید و با توجه با این شناخت می‌دونید که در حال حاضر به چیز هایی نیاز داره، بنابراین بهترین کار اینکه اون چیزی رو که خیلی بهش علاقه داره رو واسش تهیه کنید و با یک شکل خاص و متفاوت اون رو هدیه بدید بهش و کلی دوست دخترتون رو هیجان زده کنید. یا اینکه یک شبِ هیجان انگیز رو با هم سپری کنید مثلا با هم شهر بازی برید و در آخر اون مناسبت رو به یادش بیارید و اون رو سورپرایز کنید.

چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم؟

درسته که باید توی طولِ سال بدون هیچ مناسبت و دلیلی به یاد شریک زندگی‌تان باشید اما خب بعضی از روز ها هستند که شما باید به اونا توجه بیشتری کنید و بهترین لحظه ها رو واسه عشقتون ثبت کنید. یکی از این مناسبت ها روز ولنتاین هست که به نام روز عشق شناخته میشه و بیشترِ زوجین همه سعی و تلاششون رو می‌کنند که روز ولنتاین رو با عشقی فراوان و هدیه های جذاب و خاص همسر یا دوست دخترشون رو سورپرایز کنند.

واسه سورپرایز کردن توی این روز بهتر که از کارای رمانتیک و خیلی احساسی استفاده کنید. گرفتن یک شاخه یا دسته گل از اصلی ترین مرحله های سورپرایز در روز ولنتاین هست، رز قرمز در بین بقیه گل ها به مراتب عاشقانه تر و رمانتیک تر است. در کنار گل می‌تونید از یک باکسِ پر از خوراکی های مورد علاقه های شخص مورد علاقه‌تون رو توی اون قرار بدید و پارتنرتون رو سورپراز کنید.

چگونه یک نفر را برای تولدش سورپرایز کنیم؟

سورپرایز کردن شخص مورد علاقه هر فردی برای اون از با ارزش ترین بخش از زندگیش به حساب میاد. قطعا به دنبالِ روشی هستید که خاطره‌ای خوش رو برای اون یک نفر رقم بزنید. اما خب سوال اینجاست که چطوری باید یک نفر رو واسه تولدش سورپرایز کنیم؟ همه ما دوست داریم که سازنده یک روز خاص و بیاد موندنی برای کسی که تولدش هست باشیم.

اما بهترین کار چیه؟! شما می‌تونید از قبل تدارک یک سفر کوتاه و جذاب رو ببینید که مطمئن هستید از این کار شما حسابی غافلگیر میشه و مورد علاقه اون شخص هست به طور مثال ممکنه که شخص مورد نظر شما علاقه به کوه و طبیعت داشته باشه و شما اون رو دعوت می‌کنید و در طی اون مسیر تولدش رو هم تبریک بگید و کلی اون رو سورپرایز کنید.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه پدرمان را سورپرایز کنیم؟

اولین قهرمان زندگی همه ما پدرمان است و مردی که با تمام وجودش با عشق و علاقه برای فرزندان و خانوادش زحمت میکشه. اون همیشه بدون هیچ توقع و چشم داشتی همه تلاشش رو برای ساختن یک زندگی خوب برای ما میکنه. حالا کم ترین وظیفه‌ای که ما نسبت به پدرمان داریم این است که توی مناسبت هایی مثلِ تولد و روز پدر اون رو سورپرایز کنیم و بهش یادآوری کنید که چقدر قدردان زحمات اون هستید و به فکرشید.

با پدرتون بیشتر وقت بگذرونید، باهم خرید کنید، کادوهایی مثلِ: عطر، پیراهن، کفش و… بخرید، در رابطه با خاطرات گذشته خودش صحبت کنید. یا با یک کیک و یک تولد ساده پدرتون رو سورپرایز کنید. سورپرایزشو کلی برنامه ها و ایده های خفن داره که می‌تونه بهترین روز رو واسه پدرتون بساز بدون کم ترین فکر و دغدغه پس ما اینجا کنارتون هستیم.

چگونه از راه دور سورپرایز تولد کنیم؟

سورپرایز از راه دور واسه تولد با اینکه دلتنگی و غمِ زیادی رو ممکن هست واسه شما بیاره اما از طرفی دیگه باعث میشه که هم سورپرایز کننده و هم سورپرایز شونده کلی حال و خوب و عشق بینشون موج بزنه. ممکنِ که دوست داشته باشید یک حرکت خاص و به یاد موندنی رو از راه دور برای عزیزتون انجام بدید اما خب سوال باشه که اخه چطور از راه دور میشه یک نفر رو سورپرایز کنیم؟

کار کوچیک اما هیجان انگیزی که پیشنهاد میشه شما اون رو انجام بدید نوشتن و ارسال یک نامه پر از احساس و حس خوب است. و یا اینکه بدون هماهنگی با عزیزتون یک هدیه برای اون ارسال کنید و حسابی سورپرایزش کنید و اما بهترین روش اینکه این کار رو به تیم سورپرایزشو بسپارید تا با ارسالِ یک کلیپ همراه با آهنگ و گروه موسیقی بهترین سورپرایز رو واسش بسازیم.

چگونه خواهرمان را سورپرایز کنیم؟

بزارید همین اول کار بهتون بگم که چقدر شما انسان خوش شانسی هستید که توی زندگی‌تون یک فرشته ای به نام  خواهر رو دارید. خواهر همیشه بهترین رفیق و همراه هر انسانی می‌تونه باشه و بی نهایت مهربون و دوست داشتنی هست. همونطور که اون همیشه تلاش میکنه که توی شرایط مختلف زندگی پشت شما باشه همونطور هم شما باید خیلی به یادش باشید و قدرشو بدونید.

یکی از کارایی که باعث میشه عشق و علاقه بین شما بیشتر و بیشتر بشه این هست که به یادش باشید و توی روزای مختلف اون رو سورپرایز کنید هرچند که کم و کوچیک اما حتما این کار رو کنید. واسه سورپرایز کردنش می‌تونید دوتایی سینما برید و فیلم مورد علاقه خواهرتون رو نگاه کنید، یک روز کامل رو در اختیار خواهرتون باشید، با دوستاش هماهنگ کنید و اون رو با کیک و برف شادی سورپرایز کنید. در کل به هر راه و روشی که شده خوبه که خواهرتون رو سورپرایز کنید و به یادش باشید مخصوصا روز تولدش.

چگونه معلم خود را سورپرایز کنیم؟

معلم از تاثیرگذارترین انسان های زندگی همه ما هست و مثل پدر و مادر برای همه ما زحمت کشیده و لایقِ بهترین اتفاق ها توی دنیا هست. همه ما روز معلم رو دوست داریم که معلم عزیزمون رو حسابی غافلگیر کنیم و بهش بگیم که چقدر ازش ممنونیم بابت زحمتایی که واسمون کشیده.

واسه سورپرایز کردن معلم بهترین کار اینکه کل کلاس رو تزئین کنید و کلاس رو پر از بادکنک و نوار های رنگی کنید و همه دانش آموزا واسه معلم عزیزشون هدیه بگیرند و منتظر باشید که معلم وارد کلاس بشه و وقتی که وارد شد همگی باهم دست بزنید و با برف شادی اونجا کلی خوشگل کنید شمع و فشفشه روشن کنید این بهترین روش برای سورپرایز کردن معلم هست که بدون شک از این اتفاق خیلی هیجان زده و غافلگیر میشه.

چگونه سورپرایز کنیم؟

چگونه دوست پسر خود را برای تولدش سورپرایز کنیم؟

برای سورپرایز کردن دوست پسرتون باید اول یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشید. بعد به سراغِ سناریو و شکلِ برگزاری یک سورپرایز هیجان انگیز برید و همه چیز رو واسه یک سورپرایز آماده کنید. شما می‌تونید یک کافه رو از قبل رزرو کنید و یک میز رو حسابی تزئیینش کنید و همراه دوست پسرتون به سمت اون کافه برید قبل از اینکه از چیزی با خبر بشه چشم هاشو با دستاتون بگیرید

و اون رو آروم راهنمایی کنید به سمت همون میزِ تزئین شده و بلافاصله که به میز رسیدید چشماشو باز کنید و اون رو با این صحنه زیبا شگفت زده کنید. و اما اگر می‌خواید که شما بدون هیچ زحمت و کار خاصی دوست پسرتون رو سورپرایز کنید اون رو به تیم حرفه‌ای و کار بلدِ سورپرایزشو بسپارید و خیال‌تون حسابی راحت باشه.

چگونه یک دختر را سورپرایز کنیم؟

بدون شک همه ما اینو خوب می‌دونیم که دخترا انسان های فوق‌العاده احساسی هستند. و کوچک ترین اتفاقات هیجان انگیزی که توی زندگی‌شون براشون میوفته رو خیلی خوب به ذهن میسپارند. همونطور که گفتیم، دخترا بسیار احساسانی هستند بنابراین باید سراغِ سورپرایز هایی برید که می‌تونه احساساتِ دختر مورد نظرتون رو جریحه دار کنه.

در اینجا قراره که چند تا روش برای سورپرایز کردن یک دختر رو به شما پیشنهاد بدیم. شما واسه سورپرایز کردن یک دختر می‌تونید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه‌اش رو تهیه کنید و با این کار اون رو سورپرایز کنید. یک آلبوم از عکسایی رو که باهم دارید یا عکسایه تکی اون رو درست کنید و به اون هدیه بدید. و اما سورپرایزشو مثل همیشه اینجا است که بهترین لحظه ها رو برای شما و عزیزانتون بسازه و متفاوتر از همیشه، پس حتما با ما در ارتباط باشید. 

سخن پایانی

چقدر خوب است که یکی از دغدغه های‌تان سورپرایز کردنِ عزیزانتان است و قصد دارید که به نحوی که شده این کار را انجام دهید. خوشحالیم که ما در این مسیر شما را راهنمایی می‌کنیم امیدوار هستیم که شما از این مطالب برداشت های مفید کرده باشید و توانسته باشیم که کمکِ شایانی به شما عزیزان در این راه کرده باشیم. شما می‌توانید برای سورپرایز کردنِ عزیزان‌تان با سورپرایزشو این کار رو انجام بدید ما بسیار مفتخریم که شما شورپرایزشو را برای غافلگیری عزیزان‌تان انتخاب کردید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.