ایده برای سورپرایز

12 تیر 1402

سورپرایز یا همان غافلگیری به حالت زود گذری گفته می شود که انسان ها با مواجه با اتفاقات غیر منتظره از خودشان نشان می دهند. که می تواند شکل های مختلفی را به همراه داشته باشد یعنی می تواند خنثی، خوشایند، نا خوشایند، مثبت یا منفی باشد، امروزه در مناسبت های مختلفی که وجود دارد خیلی از افراد برای خوشحال کردن عزیزانشون دست به کار های هیجان انگیزی می زنند تا طرف مقابل را غافلگیر کنند تا یک روز به یاد ماندنی را برایش بسازد.

ایده برای سورپرایز های مناسبتی

اکثر افرادی که علاقه مند به سورپرایز کردن عزیزانشون هستند به دنبال یک ایده سورپرایز کردن هستند تا شخص مورد نظرشان را خوشحال کنند. اما خب از آنجایی که سورپرایز کردن یک کار بسیار حساس است باید با ایده های خلاقانه بتوان این کار را به خوبی انجام داد، ولی خب برای این کار باید از ایده های بسیار جالب و غافلگیرانه ای استفاده کرد تا شاهد یک لحظه تاریخ ساز و کم نظیر باشید ما در این مقاله قصد داریم که شما را با انواع و اقسام ایده ها برای سورپرایز کردن آشنا کنیم.

ایده برای سورپرایز

ایده برای سورپرایز ولنتاین

یکی از دغدغه های جوون های امروزی سورپرایز کردن پارتنرشون در روز ولنتاین هست که دوست دارند یک روز به یادماندنی را برای هم دیگر بسازند. خب همانطور که گفته شد اکثرا به دنبال یک ایده جذاب و متفاوت هستند که ما در اینجا می خواهیم چند مورد را برای شما ارائه دهیم:

  • سورپرایز در کافه
  • سورپرایز در پارک
  • سورپرایز در اتاق فرار
  • سورپرایز هوایی(پاراگلایدر)

شما می توانید برای سورپرایز کردن شخص مورد نظرتان از مواردی که ما به شما پیشنهاد کردیم استفاده کنید و برای خودتان یک روز فوق العاده و خاطره انگیزی را رقم بزنید و تا مدت ها از آن روز یاد کنید.

ایده برای سورپرایز

ایده برای سورپرایز سالگرد ازدواج

یکی از جشن های مهمی که در بین زوجین هر ساله گرفته می شود روز سالگرد ازدواج آن هاست. که مرد یا زن برای زنده نگه داشتنِ این روزِ باشکوه در تلاش هستند تا با جشن گرفتن این روز هم دیگر را شاد کنند و عشق و علاقه را بین هم بیشتر و بیشتر کنند. اگر که سالگرد ازدواج شما نزدیک است ما در اینجا به شما چند ایده سورپرایز معرفی می کنیم تا این روز را برای خودتان ماندگار کنید

  • خانه خود را تزئین کنید قبل از ورود همسرتان
  • او را به یک شام یا ناهار متفاوت دعوت کنید
  • خاطرات شب عروسی را باهم دوره کنید
  • یک نامه عاشقانه در یک کاغذ زیبا بنویسید

اگه شما این موارد را با نهایت ظرافت و دقت انجام دهید می توانید همسر خود را غافلگیر کنید و یک خاطر تکرار نشدنی در ذهن هم هک کنید و سالها از آن روز یاد کنید.

ایده برای سورپرایز روز مادر

یکی از مناسبت های با ارزش و عزیز روز مادر است، که ما برای قدردانی از زحماتشان  دوست داریم که این روز را برای مادر خود جشن بگیریم تا اینکه هم ابراز علاقه خود را نشان دهیم و هم اینکه ثابت کنیم که به یادش هستیم. پس چه راهی بهتر از سورپرایز کردن؟ این کار هم او را خوشحال می کند و هم اینکه یک تجربه جدید و جالب را تجربه می کند حالا ما چند ایده خوب به شما معرفی میکنیم:

  • ساخت یک آلبوم از عکس های خاطره انگیز
  • دعوت کردن اعضای خانواده به یک رستوران
  • کارت تبریک روز مادر همراه با گل
  • خرید جواهرات

شما می توانید یک جشن و دورهمی کوچک همراه با کادو های جذابی که برای مادرتان خریداری کردید در خانه بگیرید تا لحظات شادی را هم برای مادرتان و هم برای اعضای خانواده ساخته باشید مهم ترین موردی که می توان به آن اشاره کرد این است که این روز را فراموش نکنید و به یاد مادر خود باشید حتی با گفتن یک تبریک ساده.

ایده برای سورپرایز خبر پدر شدن

یکی از اتفاقات بسیار هیجان انگیز و شادی آور برای یک مرد ، خبر پدر شدن او است که این خبر می تواند آن مرد را بسیار غافلگیر کند. این خبر وقتی هیجانش بیشتر و جالب تر می شود که این اولین فرزند یک زوج باشد، شما اگر به دنبال یک تجربه جدید در سورپرایز کردن همسرتان هستید می توانید با در نظر گرفتن اینکه باردار هستید همسر خود را سورپرایز کنید و این کار را با ایده های مختلف و جدیدی انجام دهید که ما چند مورد را به شما پیشنهاد می دهیم:

  • با لباس بچگانه او را غافلگیر کنید
  • مثبت شدن تست بارداری را به او نشان دهید
  • یکی از اتاق های خانه را تزئین کنید
  • یک جشن کوچک تدارک ببینید

شما همچنین می توانید با نوشتن یک متن که مرتبط با بارداری شما است همسر خود را سورپرایز کنید تا با این کار او را حسابی غافلگیر و هیجان زده کنید، با روش های مختلفی می شود یک لحظه کم نظیر و به یاد ماندنی را ساخت تا یک خاطر خوب برای خود به جا بگذارید.

چگونه ایده های سورپرایز را عملی کنیم؟

خب این سوال برای کسانی که می خواهند شخصی را غافلگیر کنند زیاد پیش می آید و نگرانی هایی را برایشان ایجاد می کند، چون سورپرایز کردن یک کار بسیار حساس است چرا چون که باید به خوبی و به صورت کاملا مخفیانه انجام شود تا اون حس غافلگیری به طرف مقابل القا شود. بنابراین شما باید تلاش کنید تا شخص مورد نظرتان را جوری غافلگیر کنید که حتی در ذهن خودش هم این فکر را راه نداده باشد زیرا اینگونه است که یک فرد به طور واقعی و طبیعی هیجان زده و متعجب می شود که این امر باعث به وجود آمدن احساس شادی و خوشحالی فراوانی برای آن می شود.

ایده برای سورپرایز

نکته:باید توجه داشته باشید برای سورپرایز کردن از کار های خطرناکی که باعث اتفاقات ناگوار می شود دوری کنید، مثلا از سناریو های ترسناکی که باعث ایجاد حمله قلبی می شود جدا خود داری کنید یا مثلا شوخی هایی که آن شخص روی آنها حساس هست انجام ندهید، در کل بسته به شناختی که از شخصیت فرد مقابلتان دارید او را غافلگیر کنید تا باعث شادی و خنده و از همه مهم تر شادمانی برای شخص مورد نظر شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با انواع و اقسام ایده برای سورپرایز کردن آشنا کنیم، تا دیگر دغدغه این را نداشته باشید که چطور شخص مورد نظرتان را غافلگیر کنید ما در تلاش هستیم که شما را هرچه بهتر و راحت تر به هدفتان برسانیم و شما را در این باره راهنمایی کنیم تا لحظات خاطره انگیزی را برای خود به یادگار بگذارید، امیدواریم که با خواندن این مقاله به هر آن چیزی که نیاز داشتید رسیده باشید و لحظه های نابی را در کنار هم ساخته باشید و لب تان همیشه خندان باشد.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.