متن تبریک تولد

6 مهر 1402

متن تبریک تولد

تبریک تولد یکی از خاص‌ترین لحظات یک شخص در روز اون هست چرا که در بیشتر مواقع در روز تولدش یا دیگر مناسبت ها منتظرِ شنیدنِ یک تبرک ساده اما دلنشین از طرف عزیزانش است. ما برای روز تولد یا مناسب های دیگه بشدت علاقه داریم تا به شخص مورد علاقه‌مون به هر نحوی که شده تبریک بگیم.

خب در برخی از مواقع شاید در شرایط مناسبی نباشیم که بخواهیم برای اون شخص جشن تولد برگزار کنیم یا اینکه بخواهیم به عزیزمون هدیه بدیم. اما جای نگرانی نیست شاید بپرسید که از چه طریقی می‌تونیم عزیزمون رو به یک روش خاص سورپرایز کنیم؟ این سوال شما یک جوابِ خیلی ساده و کوتاه دارد. شما می‌تونید به راحتی با نوشتن و ارسالِ یک متن تبریک تولد شخص مورد علاقه‌تون رو به زیباترین شکل ممکن تبریک بگید و اون رو بیش از اندازه غافلگیر کنید.

متن تبریک تولد باکلاس

شاید شما هم برای جلوِ توجه بیشتر و نشان دادن شخصیت بالای خود، به دنبال متنی هستید که در کنار خاص و زیبا بودن، باکلاس هم باشد. متن تبریک تولد باکلاس یکی از جذاب‌ترین نوعِ متن تبریک تولد در بین دیگر متن ها به حساب می‌آید برای اینکه شاید بعضی از افراد بخواهند برای شخصی متن تبریک تولد بفرستند که احتمالا کمی با اون شخص رابطه صمیمانه‌ای ندارند یا از لحاظ نسبتِ فامیلی از هم دور هستند، به همین دلیل ارسال یک متن تبریک تولد باکلاس بهترین گزینه برای این دسته از افراد می‌باشد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم که برای شما عزیزان تعدای متن تبریک تولد باکلاس ارائه دهیم تا شما از بین این متن‌ها یکی را انتخاب کنید و از آن متن به عزیزتون تبریک بگید و یک سورپرایزِ متفاوت و خاص رو برای اون شخص پدیدا شوید.

  • تولدتان بی‌نهایت مبارک! امروز روزی ویژه و خاص برای شماست. آرزوی من برای شما این است که سالی پر از سلامتی در کنار خانواده عزیزتان را سپری کنید و امسال به موفقیت های والایی دست پیدا کنید.

  • این روز خجسته را به تو تبریک می‌گویم و از خداوند می‌خواهم که در سالِ جدیدِ زندگی‌ات لحظات فراموش نشدنی و هیجان انگیزی را سپری کنی و عشق بی پایان من به شما تا همیشه ادامه داشته باشد.

  • تولدت مبارک! دوست دارم، که امسال مثل یک ستاره در آسمان بدرخشی و موفیقت های فراوانت را با چشمان خودمان ببینیم وطولِ عمری با عزت و پر برکت را داشته باشی.

  • تولدت یک فرصتی دیگر بود برای در کنار هم ماندن و دیدن رسیدن به آرزوهایت من بسیار خوشحال هستم از اینکه امسال هم در کنار تو بودم و امیدوار هستم که باهم در کنار یکدیگر شاهدِ بهترین لحظات هم باشیم.

ما در اینجا سعی بر این داشته‌ایم که 4 تا متن باکلاس و زیبا برای شما ارائه دهیم تا شما از آنها بتوانید بهرمند شوید. امیدوار هستیم که این متن های تبریک تولد مناسبِ شما عزیزان باشد و شما توانسته باشید که از آنها به خوبی استفاده کنید.

متن تبریک تولد کوتاه

متن تبریک تولد هرچه کوتاه و مختصر باشد هم جذابیت بیشتری دارد و هم اینکه مفهوم حرف شما به خوبی به شخص مورد نظرتان منتقل می‌شود. بعضی از افراد هستند که بیشتر به دنبال پیدا کردن متن تبریک تولد کوتاه هستند و دوست دارند در عینِ مختصر بودن جذابیت خاصِ خودش رو هم داشته باشد.

مزیت هایی که متن تبریک تولد کوتاه دارد این است که برای شما آنچنان وقت گیر و کلافه کننده نیست و شما به راحتی با ارسال یک متن تبریک تولد کوتاه یادآورِ زادروزِ عزیزتان می‌شوید. با ما در ادامه همراه باشید تا تعدادی متن تبریک تولد کوتاه برای شما به نمایش بگذاریم تا شما از آنها به بهترین شکل از آنها استفاده کنید.

  • بهترین آرزوها را برایت دارم به مناسبتِ تولدت.
  • با روز تولدت، دَری به روی تو باز می‌شود تا شروعی دوباره به سمت مرحله جدید زندگیت باشه.
  • امروز روز تو هست، روزی که شیرینی و شادی را میان ما به وجود آوردی تولدت مبارک.
  • تولد تو دلیلی برای انگیزه ادامه دادن من برای زندگی است تولدت هزاران بار مبارک.
  • شادی و شورِ فراوان از ته دل می‌خواهم برایت در سال جدید زندگیت تولد مبارک.

در اینجا پنج متن کوتاه و مختصر برای شما به ارائه گذاشتیم تا شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عزیزتان تولدش را تبریک بگویید و اون را بسیار هیجان زده و شاد کنید.

متن تبریک تولد کوتاه

متن تبریک تولد رسمی

تبریک تولد به صورت رسمی بیشتر مورد نیازِ افرادی است که می‌خواهند به طور مثال تولد کارفرمایشان یا مدیرِ شرکتشان را تبریک بگویند و یا اینکه قرار است در میان جمعی به شخص بزرگی تولد او را تبریک بگوید. بنابراین پیدا کردن متن تبریک تولد رسمی برای این افراد بسیار مهم و مورد نیازشان است.

خب خوشبختانه ما برای تبریک تولد به صورت رسمی تعدای متن برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا شما برای شخص مورد نظرتان از آنها استفاده کنید و لحظه‌ای تکرار نشدنی را برای آن شخص رقم بزنید. ما در این قسمت برای شما عزیزان تعدادی متن تبریک تولد رسمی قرار دادیم که امیدوار هستیم شما از آنها راضی باشید و بتوانید مورد استفاده قرارشان بدهید.

  • دعای من برای شما در این روزِ فرخنده این است که همیشه دلتان پر از مهر و شادی باشد و روز های خوبی در این سال سپری کنید، تولدتان بسیار مبارک باد.

  • بسیار خوشحال هستم از اینکه شخصی همچون شما در زندگی‌ام دارم و از پروردگار این آرزو را میکنم تا همیشه در کنار هم باشیم تولدتان مبارک.

  • آرزو دارم که در سال جدیدِ زندگیتان پر از حال خوب و سلامتی باشد هم برای شما و هم برای خانواده محترم‌تان تولدتان بسیار مبارک باشد.

  • تبریک، برای تشکر از این همه زحمات شما بسیار ناچیز و کوچک است. امیدوار هستم که تبریک من را پذیرا باشید، تولدتان مبارک.

متن تبریک تولد رسمی را در اینجا در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم و خوشحال هستیم از اینکه شما از متن هایی که ما برای شما نوشته‌ایم برای عزیزانتان استفاده می‌کنید.

متن خاص برای تبریک تولد

افردا خاص همیشه به دنبال چیز های خاص می‌گردند درست مثل شمایی که به دنبال متن خاص برای تبریک تولد عزیزتان هستید. نوشتن یک متن خاص برای شخصی که عزیز هست برای شما، بسیار اهمیت دارد بنابراین چه بهتر که برای شخص خاص زندگیتان یک پیام تبریک تولد خاص ارسال نکنید!

برای خوشحال کردن عزیزتان و نشان دادنِ این موضوع که اون شخص برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هست اون رو بسیار شگفت زده و خوشحال می‌کنه. ارسال کردن یک متن خاص برای تبریک تولد عزیزتون هم شمارو توی دلش بیشتر جا می‌کنه هم اینکه دوست داشتنه بین‌تون دوچندان میشه. ما برای شما چند متن تبریک خاص قرار دادیم تا شما با استفاده از این چند متن کوتاه و کم نهایت استفاده رو ببرید.

  • تولد تو همچون یک نتِ موسیقی زیباست که در قلب ما میتپه که ما خیلی خوشحال هستیم از اینکه این موسیقی امسال هم قرار است در وجود ما باشد و باعث آرامش و حس خوب ما شود. تولدت مبارک ای بهترین!

  • آرزوی من برای تو در روزِ تولدت این است که زندگیت همیشه رنگی باشه و شاد، و غم هیچ وقت سمتت نیاد. تولدت مبارک اتفاق خوبِ زندگی من.

  • تولدت مبارک ای تویی که نور و امید رو در دل ما روشن کردی و با وجودت شادی رو همیشه در بین ما جَوانه زدی خاص‌ترین انسان روی رمین.

  • با تولدِ دوباره تو یک قدم به سمت هدف‌هایت نزدیکتر شدی و من خوشبینانه منتظر درخشیدنِ تو در سال جدید زندگیت هستم.

این هم از چهار متن خاص و دلنشین برای شمایی که به دنبال متن تبریک تولد خاص بودید. امیدواریم که با این متن ها بتونید لبخند شادی رو به روی لبای عزیزتون بیارید و حس خوب رو به اون شخص منتقل کنید.

متن خاص برای تبریک تولد

تبریک تولد خودمونی

تبریک تولد خودمونی بیشتر برای افرادی مناسب است که قرار واسه دوستاشون یا افراد صمیمی زندگی‌‍شون تبریک تولد بگن. تبریک تولد خودمونی یا همون تبریک تولد صمیمی یکی از بیشترین درخواست های بعضی از افراد هست که علاقه دارن برای افراد نزدیک و صمیمی زندگی‌شون بگن، نوشتن یک متن برای تبریک تولد اون هم به صورت صمیمانه یا همان خودمونی خیلی کار ساده و آسونی هست. بیشتر افراد خودشان این سبک از تبریک ها را می‌نویسند و برای شخص مورد نظرشان ارسال می‌‍کنند. اما ما در اینجا برای شما چند متن تبریک تولد خودمونی نوشته‌ایم تا شما را در این کار همراهی کنیم و سختی این کار را از روی دوش شما برداریم.

  • روز تولدت روزی است تا من برای تو بهترین آرزو هایم را کنم و از خدا بخواهم که شادی توی دلت موج بزنه همیشه تولدت مبارک.

  • چقدر من خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی و با وجودت لحظات خوبی رو برای اطرافیانت همیشه ساختی.
  • ساده اما با عشق و آرزو های خوب برای تو، زاد روزت مبارک.

  • امیدوارم که امسال به ایده‌آل های زندگیت برسی و دلت پر از شادی و خوشی باشه تولدت حسابی مبارک.

  • با اومدنت به روی زمین زیبایی رو همراه خودت آوردی، یه بغل گل برای تو که بهترینی، تولدت مبارک.

  • روزگاری شاد و کلی احساسات خاص رو از خدا برات می‌خوام، تولدت مبارک بهترین انسان.

همانطور که در ابتدای متن خدمت شما عزیزان عرض کردیم. نوشتن متن های خودمونی و صمیمانه خیلی کار ساده و آسونی هست. و شما یه راحتی با ایده گرفتن از متن های ما می‌تونید متن های خاص خودتون رو با توجه به شخصیت اون فرد بنویسید و اون رو سورپرایز کنید.

متن تبریک تولد رفیق

انتخاب متن برای تبریک تولد رفیق از جذاب‌ترین کار های ممکن هست که یک دوست برای رفیقش می‌تونه انجام بده. بیشتر افرادی که می‌خوان به رفیق‌شون تبریک تولد بگن، با لحنی کاملا صمیمی و خودمونی طور این کار رو انجام می‌دهند و آنچنان به دنبال متن های خاص و سنگین و رسمی نمی‌گردند.

اما خب خیلی از افردا دوست دارند که هرجور شده توی این شرایط که اکثرا درگیر کار و مشغل زندگی هستند یجوری تولد رفیق‌شون رو بهشون تبریک بگن و اعلام کنند که ما توی هر سختی و شرایطی به یادت هستیم و تو رو هرگز فراموش نمی‌کنیم. خب ما در اینجا چند متن تبریک تولد برای کسانی که قرار است به دوستشان تبریک بگن نوشتیم و شما می‌تونید از این متن ها استفاده کنید.

  • تولد تو یعنی جشن گرفتن دوستیه بین من و تو، تولدت مبارک رفیق.

  • دوست خوبِ من، من برای تو آرزو میکنم که تمامی خواسته‌هایت در این سال برآورده بشه، تولدت مبارک.

  • تو برای همیشه دوستِ خوبِ من خواهی ماند و نیازی به گفتن آن نیست، چون این حسِ قشنگ بین‌مون از سال ها قبل در دل‌مون ریشه زد.

  • بهترین دوستِ کل زندگیم، تولدت را با کلی آرزوی سلامتی و سرشار از انرژی تبریک میگم، تولدت مبارک دوستِ مهربونم.

متن تبریک تولد برای رفیق برای دوستانتان فوق‌العاده هیجان انگیز و خاص می‌تونه باشه پس بهتر که این کار رو برای روز تولدش انجام بدید و اون رو حسابی خوشحال کنید.

متن تبریک تولد رفیق

متن احساسی تبریک تولد

ارسال یک متن پر از احساس و عشق برای شخص مورد‌علاقه‌تان یک حس بینظر و شوق‌‌آور رو بین هر دو شما شکل میده. نوشتن یک متن احساسی برای کسی که بهش علاقه زیادی دارید از بهترین روش های تبریک تولد هست. شما با نوشتن و ارسال یک متن احساسی و حس علاقه‌ای که به اون شخص دارید می‌تونه عشق بین‌تون رو چند برابر کنه. پس علاوه بر هر برنامه‌ای که برای تبریک گفتن تولد عزیزتون دارید حتما حتما برای اون یک متن پر از حس عشق و علاقه رو بفرستید.

– متن تبریک تولد عاشقانه و رمانتیک برای همسر

گاهی برای ابراز علاقه به شریک زندگی‌مان نیاز هست که در بعضی از مواقع دست به انجام کارهایی بزنیم که احساسات‌مان را به همسر و شریک زندگی‌مان نشان دهیم. یکی از بهترین کارهایی که باعث می‌شود حس عشق بین شما و شریک زندگی‌تان دوچندان شود نوشتن و ارسال یک پیام عاشقانه و رمانتیک برای همسرتان است. مخصوصا در زمان هایی که بشدت درگیرِ کار و مشغل زندگی هستید این شکل تبریک تولد می‌تونه خستگی رو از تَن هر دو شما دربیار، پس اگر نزدیک تولد همسرتان هستید به هیچ عنوان این جنس تبریک تولد رو از دست ندید.

  • از خدا ممنونم برای به وجود‌ آوردن تو، چون تو باعث شدی روح دوباره‌ای به زندگیم دمیده بشه. تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگیم.

  • عشق من! من تو را برای همیشه در کنارم می‎خواهم، من تو را برای تک تک لحظات زندگیم می‌خواهم، امیدوارم همیشه در کنار هم زنده باشیم.

  • شیرین ترین لحظه زندگی میدونی کجاست؟ اونجایی که به تو نگاه میکنم و دلم با وجودت آروم میشه، عشق دلم تولدت مبارک باشه.

  • من نمی‌دانم اگر تو را در زندگی‌ام نداشتم در چه حال و روزی بودم! اما حالا که هستی از خداوند ‌می‌خواهم که تو را برای من همیشه زنده نگه دارد. تولدت مبارک عشق جانم.

امیدوار هستیم که این جملات شیرین و عاشقانه برای شما مفید واقع شده باشه و شما با ارسال این نوع متن ها توانسته باشید عشق و علاقه خودتان را به عشقتان بیشتر و بیشتر کرده باشید.

متن تبریک تولد به فامیل

ارسال متن تبریک تولد برای فامیل عملی است بسیار خوشایند و زیبا، اگر قصد شما ارسال یک پیام تبریک تولد برای فامیلتان هست پس بهتر این است که لحن خاص و صمیمانه‌ای را برای بیان کردن احساسات‌تان داشته باشید و سعی کنید که در لحن خود از حرف های معمولی استفاده کنید و به قولی خودمونی باشید با شخص مورد نظرتان، خوب است که شما به یاد زاد روز یکی از فامیل هایتان باشید و علاقه داشته باشید که برای چنین روزی به عزیزتون تبریک بگویید.

– متن تبریک تولد به خواهر

خواهر خاص‌ترین و مهربون‌ترین شخص زندگی هر آدم می‌تونه باشه. داشتن یک خواهر که دقیقا عین مادر برای هر برادری هست یکی از شیرین‌ترین حس های روی کره زمین هست. یادتون نره که واسه خاص‌ترین شخص خانوادتون تبریک تولد بگید. عشق و علاقه‌ای بین شما وجود داره رو صد برابر بیشترش کنید هر سال برای به دنیا اومدن خواهرتون بی شک جشن بگیرید و اون رو سورپرایز کنید. یا حداقل کاری که می‌تونید انجام بدید اینکه یه متن تبریک تولد با عشق واسش ارسال کنید و اون رو هیجان زده کنید.

– متن تبریک تولد به برادر

اگر از نعمت برادر بهرمند هستید شما از خوشبت‌ترین انسان‌ها محسوب می‌شوید. برادر همیشه و هر لحظه کنار شما هست و نمیزاره هیچ وقت کوچک‌ترین صدمه‌ای به شما وارد بشه. پس فراموش نکنید تولد بزرگترین نعمت زندگی‌تون رو، با ارسال یک پیام تبریک تولد رابطه بین خودتون رو بیشتر کنید و احساس با ارزش بودن رو براش بسازید.

– متن تبریک تولد به مادر و پدر

آدم با داشتن دوتا فرشته بزرگ تو زندگیش هیچ کم بودی رو دیگه نداره، داشتن فرشته هایی مثل مادر و پدر واسه هر شخصی از با ارزش‌ترین اتفاقات دنیاست. تا هستن قدر اونا رو بدونید و زاد روزشون رو از یاد نبرید و هر سال با گرفتن جشن و خرید هدیه های مورد پسند اونها یک غافلگیری هیجان انگیز براشون بسازید و از زحماتی که طی سالیان سال برای شما کشیدند سپاس‌گزار باشید.

  • قدردان زحماتِ تو هستم همیشه و از اینکه در هر شرایطی در کنار من بودی از تو ممنونم، تولدت یک دنیا مبارک.

  • لبخند تو زیباترین نوع لبخند برای من است و آرزوی قلبی من این است که همیشه این خنده بر روی لبانت باشد تولدت مبارک.

  • امشب تولد تو هست و باعث شادی ما هستی از اینکه وجود پر مهرت رو در کنارمان حس می‌کنیم، تولدت مبارک.
  • مهربان‌ترین انسان تولدت را از صمیم قلب تبریک می‌گوییم.

  • داشتن خواهری مثل تو برام یکی اتفاقای خوبِ این دنیاست، تو برای من مثل یک فرشته می‌مونی که هر لحظه کنارمی و بهم عین یک مادر محبت می‌کنی و حالمو خوب، تولدت مبارک بهترین خواهر دنیا.

  • تو رو به کوه تشبیه می‌کنم، چون همیشه در هر لحظه و شرایطی پشتم هستی و وجودت باعثِ دلگرمی هست واسم، طلوعت رو به دنیا تبریک میگم.

  • یک جا خوندم که، خدا اونقدری وقت نداره که به همه آدم ها رسیدگی کنه به همین دلیل مادر رو واسه ما فرستاد. مادر تو خدای روی زمین هستی، تولدت مبارک مهربون‌ترین مادر دنیا.

  • افتخار می‌کنم که تو رو دارم بابا، هر جا خسته شدم تو بودی کنارم و نزاشتی کم بیارم واسه همه زحمتات ممنونم ازت، تولدت مبارک مَرد واقعی.

چه حسی بهتر از اینکه ما تونستیم برای شما عزیزان متن تبریک تولد آماده کنیم که برای عزیزانتون بتونید ارسال کنید. امیدواریم که این متن ها برای شما مورد استفاده قرار بگیرند.

تبریک تولد ساده

همیشه که قرار نیست تمام تلاشت رو بکنی که بهترین کار ها رو انجام بدی. بعضی مواقع بهترین کارها در سادگی شکل می‌گیرند. ممکن است که شما هم اهل حرف های عجیب و غریب نباشید و به دنبال بهترین متن تبریک تولد اون هم از نوع ساده‌اش باشید. ما در ادامه برای شما عزیزان چند متن تبریک تولد ساده قرار داده‌ایم. امیدوار هستیم که توانسته باشیم شما را به آنچه که می‌خواهید رسانده باشیم و زحمت های ما، برای شما مفید واقع شده باشد.

  • هزاران هزار بار خدا را شاکرم از اینکه تو را آفرید تولدت مبارک.

  • سالروز شکفتنت مبارک از خدا می‌خوام که تو رو غرق در شادی خوشبختی کنه.

  • زیباترین روز جهان روزی است که تو پا بر روی این کره خاکی گذاشتی تولدت مبارک بهترین.

  • زیبایی رنگین کمان فقط برای چند لحظه است اما عشق میان من و تو ابدی است تولدت مبارک عشق ابدیم.

  • ساده ترین روش برای تبریک گفتن تولدت را یاد گرفتم مرسی که با اومدنت به زندگیم رنگ دادی تولدت مبارک ماه من.

متن تولد مفهومی

یکی از جذاب‌ترین مدل های تبریک تولد، ارسال یک متن مفهومی است. با این روش مب‌تونید شخص مورد نظرتون رو شگفت زده کنید. و اون رو توی فکر فرو ببرید حالا ممکنه که برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می‌تواند یک متن مفهومی را به شکلی برای مخاطب خود ارسال کرد که اون شخص رو مقداری به چالش بیاندازد. اما نگران چیزی نباشید ما اینجا در کنار شما هستیم تا بهترین متن تبریک تولد مفهومی را برای مخاطب خود انتخاب کنید.

  • همه افتخاره من این است که بخشی از وجودت در کنار من باشد. شجاع‌ترین شخص زندگیمی تولدت مبارک!
  • تقدیر من این بود که با وجود انسانی دیگر به تکامل برسم خداوند تو را در سرنوشت من نوشت تولدت مبارک خاص‌ترین.
  • بهترین خاطرات زندگی‌ام را با تو تجربه کردم لحظه لحظه را در کنار تو احساس کردم به یاد داشته باشد که همیشه بیادتم تولدت مبارک!

مسیر زندگی‌ات را در این سال جدید به سمت موفیقیت و پیشرفت هدایت کن من را هم در این مسیر کنار خودت نگه دار زادروزت مبارک.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم که برای شما عزیزان متن های خاص و زیبا برای غافلگیر کردن عزیزانتون قرار دهیم تا شما برای پیدا کردن متن گیج و سردرگم نباشید. امیدواریم که این رشته از متن ها برای شما مورد استفاده قرار بگیرد و شما توانسته باشید که از این متن ها برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. بسیار خوشحالیم از اینکه شما سورپرایزشو را برای غافلگیری عزیزانتان انتخاب می‌کنید. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عزیزان شما را به بهترین شکل ممکن سورپرایز کنیم و یک اتفاق خاطره انگیز را برای شما و شخص مورد نظرتان سازنده باشیم.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.