ایده مکان برای سورپرایز

15 تیر 1402

قطعا برای شما هم نیز سوال شده که عزیزانمون رو در چه مکانی سورپرایز کنیم؟ ایده مکان برای سورپرایز یکی از چند بخش مهم برنامه سورپرایزی شما می باشد. حتما خیلی دوست دارید که روز تولد یکی از عزیزانتون رو توی یک مکان خاص و خاطره انگیز برگزار کنید. این کار شما باعث بیاد ماندنی شدن آن روز برای عزیزانتون میشه و یک خاطره خوب رو برای اونا به جا میذارید. ما قصد داریم که در این مقاله شما را با ایده مکان برای سورپرایز آشنا کنیم و بهترین آنها را برای شما معرفی کنیم. بهترین کار برای سورپرایز کردن انتخاب یک مکان خوب و خاص است چرا که اون روز رو در ذهن عزیزتون هک می کنید.

کجا تولد بگیرم؟

سوالی که قطعا ذهن شما رو هم  قبل از یه برنامه سورپرایزی درگیر خودش می کنه اینکه کجا تولد بگیرم؟ خب از اونجایی که سورپرایز کردن توی یک مکان خاص می تونه یک خاطره فوق العاده رو برای عزیزانتون رقم بزنه، پس می تونه یکی از مهم ترین قسمت های برنامتون پیدا کردن یه مکان خوب برای سورپرایز کردن باشه.

البته باید سلیقه و شخصیت فرد مورد نظرتون رو هم در نظر بگیرید و با توجه به نوع علایق اون یک جای خوب رو برای تولد گرفتن یا سورپرایز کردن در نظر بگیرید. بنابراین شما به راحتی می توانید فکر اینکه کجا تولد بگیرم؟ رو با در نظر گرفتن شخص مورد نظرتان برای خودتان بر طرفش کنید.

ما در اینجا قصد داریم که انواع و اقسام مکان های مناسبی که برای سورپرایز کردن و تولد گرفتن بسیار مناسب است رو برای شما معرفی کنیم و شما از آنها در شهر زیبای خودتون برای سورپرایز کردن استفاده کنید.

1.بهترین مکان برای تولد در تهران

اگر برای سورپرایز کردن به دنبال بهترین مکان ها می گریدید و جای خوبی رو پیدا نمی کنید ما در اینجا قصد داریم که چند تا از بهترین مکان ها برای سورپرایز کردن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • رستوران ارکیده
  • رستوران دلوین
  • کافه قمر
  • کافه گل

2.فضای باز برای تولد در شیراز

در هوای خوب و خنک شیراز بهترین نوع سورپرایز در فضای باز می تونه باشه. یک شب خاطره انگیز در بهترین کافه و رستوران های فضای باز شیراز، یک تجربه متفاوت همراه با محیط های جذاب و دیدنی.

  • رستوران خوشا شیراز
  • کافه 404
  • پیاده راه سلامت
  • باغ غفیف آباد

3.رستوران فضای باز برای تولد در اصفهان

شهر بزرگ و زیبای اصفهان رستوران های فضای باز فوق العاده زیبا و دلنشینی دارد که شما می توانید برای سورپرایز کردن عزیزانتون از رستوران های فضای باز اصفهان هم استفاده کنید و یک تجربه خاص رو برای عزیزانتون بسازید.

  • باغ رستوران شب نشین
  • باغ رستوران سه کاج
  • باغ رستوران فانوس
  • باغ رستوران بید سبز

4.کافه برای تولد در مشهد

گرفتن تولد توی یک کافه دنج و آروم می تونه خیلی رمانتیک و رویایی باشه. کافه در اکثر مواقع برای افراد جوان تر و زوجین مناسب تر است.

  • کافه شوکت
  • کافه نون
  • کافه پیو
  • کافه رترو

ایده مکان برای سورپرایز

بهترین مکان برای سورپرایز

بهترین مکان برای سورپرایز میتونه یک جای آروم و معمولی مثل خونه باشه یا یک مکان خاص مثل کافه یا رستوران، بهترین مکان برای سورپرایز جایی است که شما اونجا احساس آرامش و لذت داشته باشید. پیدا کردن ایده برای سورپرایز قبل از پیدا کردن یک مکان برای سورپرایز شاید برای شما جای سوال باشه.

بهتر است که شما در ابتدا یک ایده برای سورپرایز پیدا کنید و بعد از اون به سراغ پیدا کردن بهترین مکان برای سورپرایز بروید. شاید سوال کنید که چه دلیلی دارد؟ چون که اگر شما ابتدا ایده برای سورپرایز کردن داشته باشید خیلی راحت تر می توانید مکان مورد نظر خودتون رو برای سورپرایز پیدا کنید.

  • کافه یا رستوران

کافه یا رستوران بیشتر مناسب زوجین هست اگر که شما دوست دارید یک سورپرایز رمانتیک و عاشقانه رو تجربه کنید بهترین مکان برای شما کافه یا رستوران های دنج و زیبا است. کافه و رستوران یک نوع مکان خاطره انگیز و به یاد ماندنی می تواند برای شما شود و همیشه اون مکان شما رو یاد سورپرایزتون می اندازه.

  • پارک و فضای باز

تجربه سورپرایز کردن در پارک و فضای باز رو پیشنهاد میکنم که اصلا از دست ندید چون هم حال و هوای متفاوت و خاصی رو به شما میده هم انرژی طبیعت باعث میشه شما و همه اطرافیان تون شاد و پر انرژی شوید. بنابراین تجربه یک روز خاص در پارک و فضای باز رو برای سورپرایز از دست ندید و توی یک روز زیبا و جای خاص جشن خودتون رو برپا کنید.

  • محل کار یا خانه

سورپرایز کردن در محل کار یا خانه از اون دسته از سورپرایز هایی است که شما خیلی راحت و ساده با کم ترین فکر و دغدغه اون رو انجام بدید و روز عزیزتون رو زیبا و به یادماندنی کنید. شما می توانید به طور ناگهانی وارد محل کار یا خانه عزیزتون بشید و با کلی هیجان و شور و شادی اون رو سورپرایز کنید.

  • سینما

اگه به دنبال سورپرایزی بینظیر و خاص هستید سورپرایز کردن در سینما رو می تونید تجربه کنید. سورپرایز کردن در سینما قطعا کم تر شخصی اون رو انجام میده پس شما می توانید با این کار خودتون رو خیلی زیاد توی دل عزیزتون جا کنید و اون رو هیجان زده و شاد کنید. سورپرایزشو برای شما این کار را به راحتی انجام میده شما کافیه که فقط با ما در تماس باشید و سورپرایز در سینما رو انتخاب کنید.

ایده مکان برای سورپرایز

چرا باید برای سورپرایز ایده داشته باشیم؟

 احتمالا شما هم به این فکر افتادید که چرا باید برای سورپرایز ایده داشته باشیم؟ شما در نظر بگیرید که بدون هیچ ایده و فکر خاصی بخواید به سفر برید، وقتی که بی هدف باشه حرکت شما هیچ جایی نمی تونید برید چرا که از قبل هیچ مکانی رو برای رفتن به اونجا در نظر نگرفته بودید.

حالا شما می توانید با در نظر گرفتن این مثال به مهم بودن ایده برای سورپرایز پی ببرید که چقدر می تونه یک ایده به جذاب شدن سورپرایز شما کمک کنه و اون رو خاطره انگیز و پر هیجان کنه. وقتی که یک ایده خفن داشته باشید می تونید سازنده یک جشن خاص و با شکوه باشید و با این کار شما همه رو شاد کنید و از همه مهم تر عزیزتون رو غافلگیر کنید.

چطور مکان برای سورپرایز پیدا کنم؟

سوال و فکر بعدی که احتمالا برای شما ایجاد می شود این است که چطور مکان برای سورپرایز پیدا کنیم؟ خب خیلی ساده است شما به راحتی می توانید به قسمت پکیج های ما بروید و اونجا کلی مکان هست که شما می تونید هر کدوم رو که خواستید انتخاب کنید و بقیه سورپرایز رو به دست تیم و بچه های سورپرایزشو بسپارید. البته ما در همین مقاله چند تا از مکان های مناسب برای سورپرایز رو برای شما معرفی کردیم که کار شما رو برای سورپرایزتون می تونه خیلی راحت کنه.

ایده مکان برای سورپرایز

نکته: شما باید یک نکته مهم را در پیدا کردن مکان برای سورپرایز باید در نظر بگیرید اون هم این است که بدانید برای چه شخصیتی قرار است جشن بگیرید. این نکته برای راحت تر پیدا کردن مکان برای سورپرایز به شما کمک بسیاری نیز می کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم که ایده های لازم برای پیدا کردن مکان مناسب برای سورپرایز را به شما بگوییم. و چندین مکان را به شما معرفی کردیم که دغدغه ذهنی شما را کم کنیم. از این که شما سورپرایزشو را برای برگزاری جشن های خود انتخاب می کنید بسیار خرسند و سپاسگزاریم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.