بهترین روش های سورپرایز

10 تیر 1402

همه ما همیشه به دنبال بهترین روش های سورپرایز برای مناسبت های خاص برای عزیزانمون می گردیم. اینکه به دنبال راه های مختلف برای سورپرایز کردن روز تولد یا سالگرد ازدواج تان هستید نشان دهنده این است که شما یک انسان مسئولیت پذیر و حساس هستید. سورپرایز کردن یکی از فعالیت های هیجان انگیز و جذاب است که اگر بهترین روش های سورپرایز رو برای عزیزتون در نظر بگیرید می تونید سازنده یک روز خاطره انگیز و به یادماندنی برای اون شخص باشید. سورپرایز کردن روش های مختلفی دارد که هر کدوم از اون ها بسته به شرایط و شخصیت طرف مقابلتان دارد بنابراین هر نوع سورپرایز جذابیت خاص خودش رو داره.  

بهترین سورپرایز دنیا

بهترین سورپرایز دنیا اتفاقی که شاید همه ما به دنبال ساختن همچین شگفتی برای عزیزانمون باشیم. بهترین سورپرایز دنیا برای هر شخصی شاید دارای معانی خاصی باشد. شاید یک مرد برای تولد همسرش توی یک کافه یا رستوران دنج جشن برگزار کند و همسرش اون جشن رو بهترین سورپرایز دنیا بدونه.

اگر شما خیلی علاقه دارید که برای عزیزتون بهترین سورپرایز دنیا رو انجام بدید باید یک جشن باشکوه و بی نظیر برای او در نظر بگیرید. این جشن می تونه توی هر مکانی باشه توی پارک، سینما، طبیعت یا هر جایی دیگه، برای ساختن یک سورپرایز عالی باید با در نظر گرفتن خواسته های شخص مورد نظرتون بهترین هدیه رو برایش بخرید این کار باعث می شود که بهترین حس را به طرف مقابلتان بدهید و اون رو خوشحال کنید.

بهترین روش های سورپرایز

نحوه سورپرایز برای تولد

سورپرایز کردن تولد نحوه های مختلفی دارد که هر کدام باید با در نظر گرفتن شخص سورپرایز شونده انجام شود. یعنی با توجه به شناختی که از شخصیت فرد مورد نظرتون دارید باید اون رو سورپرایز کنید. نحوه سورپرایز برای تولد را ابتدا پیدا کنید و در ادامه به بقیه قسمت های یک برنامه سورپرایزی بپردازید.

چون شما اگر همون اول چگونگی سورپرایز تولد را ترتیب دیده باشید خیلی راحت می توانید سورپرایز خود را کامل کنید. ما در اینجا در نظر داریم که نحوه سورپرایز تولد برای چندین افراد را برای شما توضیح دهیم تا شما بتوانید از آنها استفاده کنید.

  • نحوه سورپرایز تولد همسر

برای سورپرایز کردن همسر خود می توانید با درست کردن شام مورد علاقه همسرتان همراه با هدیه های بخصوص و تزئین کردن محیط خانه اون رو شگفت زده کنید. یا اینکه با هم دیگر به مرکز خرید بروید و پوشاک یا وسایل مورد نیاز همسرتان را خریداری کنید و در همان حین اعلام کنید که مناسبت این کار شما چه بوده است زیرا بدین صورت همسرتان بسیار سورپرایز می شود.

  • نحوه سورپرایز تولد دختر

از آنجایی که همه ما می دانیم دختر ها انسان های بسیار احساساتی هستند و شما می توانید خیلی راحت با کار های کوچک اما جذاب یک دختر را برای تولد سورپرایز کنید. شما می توانید برای او پوشاک با رنگ مورد علاقه اش خریداری کنید، یا وسایل دخترانه ای که اون رو هیجان زده و خوشحال می کند مثل خرید وسایل فانتزی مانند گردن بند، دست بند، گوشواره، لوازم آرایشی.

  • نحوه سورپرایز تولد دوست

نحوه سورپرایز کردن تولد دوست یکی از جذاب ترین و  پر هیجان ترین سورپرایز ها محسوب می شود. شما با توجه به شناختی که از دوست خود دارید و علایقی که نسبت به هر چیزی دارد، می توانید او را خیلی راحت سورپرایز کنید. مثلا شما می توانید برای تولد دوست تان یک سورپرایز هیجان انگیز مثل رفتن به اتاق فرار تدارک ببینید و او را در انتهای اتاق فرار با بقیه دوستان تان همراه با کیک سورپرایز کنید.

  • نحوه سورپرایز تولد مادر

سورپرایز کردن تولد مادر بهانه ای است برای قدردانی از زحماتی که برای ما کشیده است. شما با گرفتن یک جشن ساده و جذاب همراه با اعضای خانواده مادر را سورپرایز کنید. با نوشتن متن های زیبا می توانید مادر عزیز خود را سورپرایز کنید و از او تشکر و قدردانی کنید. با خرید هدیه های کوچک و ساده مثل یک روسری زیبا می توانید مادر را برای تولد سورپرایز کنید.

بهترین روش های سورپرایز

چگونه سورپرایز کنیم؟

یکی از بحث های بسیار زیاد برای برگزاری یک جشن این است که چگونه سورپرایز کنیم؟ شخص مورد نظرمون رو، اکثر افراد دوست دارند که برای تولد عزیزشون یک سورپرایز غافلگیر کننده و تکرار نشدنی تدارک ببینند. قطعا دوست دارند که یک جشن متفاوت و خاص رو برای عزیزانشون برگزار کنند. حتما شما هم به این فکر کردید که چگونه همسرم رو یا دوستم رو سورپرایز کنم؟ و به دنبال راه حلی مناسب می گردید.

برای سورپرایز کردن اعضای خانواده یا دوست و همسر باید اولین کاری که می کنید این کار رو کاملا مخفیانه و بی سر و صدا انجام دهید. چون تمام هیجان یک سورپرایز به یک دفعه بودنش هست بعد از اینکه همه کار های اولیه رو انجام دادید باید هدیه ای که خیلی دوست داره رو براش تهیه کنید و اون هدیه رو به زیبا ترین شکل کادو کنید و به عزیزتون هدیه کنید و سورپرایزتون رو کامل کنید و یک روز فوق العاده رو برای اون رقم بزنید.

5 مورد از خفن ترین نوع سورپرایز

بعد از تمام این مواردی که گفته شد ما قصد داریم که شما را با 5 مورد از خفن ترین نوع سورپرایز آشنا کنیم. البته شما با توجه به سلیقه و شخصیت مورد نظرتون باید از این موارد استفاده کنید.

1.ساختن کارت های تبریک فانتزی

شما می تونید خیلی ساده با کم ترین هزینه چندین کارت تبریک برای عزیزتون درست کنید به سلیقه خودتون و اون ها رو به دوست یا همسرتون هدیه بدید یا اون ها رو ارسال کنید. شما با تزئین های متفاوت و رنگارنگ و نوشته های عاشقانه یا صمیمانه چند تا کارت زیبا درست کنید و اون ها رو به شخص مورد نظرتون هدیه بدید.

2.یادگاری خاص هدیه بدید

دادن یه یادگاری که خاص باشه خیلی جذاب می تونه باشه برای شخص سورپرایز شونده. شما می تونید یک گردنبند یا یک شئ کم یاب برای عزیزتون درست کنید یا بخرید و اون رو توی مناسبت خاصش هدیه بدید. یادگاری می تونه تا همیشه در ذهن اون شخص هک شود و هر بار که اون رو میبینه شما رو یاد کنه و خوشحالش کنه.

3.سورپرایز از راه دور

یکی از خفن ترین نوع سورپرایز از راه دور است. یعنی شما می تونید از طریق تماس تصویری یا فرستادن یک کادوی خاص برای عزیزتون اون رو سورپرایز کنید. سورپرایز از راه دور علاوه بر خاص و خفن بودنش یک سری مشکلاتی نیز دارد که البته به چشم نمیاد. مثلا اینکه شما از نزدیک نمی تونید اون شخص رو در آغوش بگیرید و به او تبریک بگویید، البته این نوع سورپرایز برای افرادی است که از یکدیگر دور هستند.

4.رفتن به یک جای منحصر به فرد

با رفتن به یک جای منحصر به فرد شما یک خاطره خاص و بی نظیر رو برای خودتان و عزیزتان رقم خواهید زد. جای خاص را می توانید با توجه به شناختی که از شخص مورد نظرتان دارید انتخاب کنید و بروید. مکان های منحصر به فرد به جایی گفته می شود که هر کسی نرفته باشد یا کم یاب باشد و به طور کل خاص باشد مثلا شما می تونید توی ماشین کنار یک خیابان زیبا سورپرایز تان را انجام دهید بنابراین رفتن به یک جای منحصر به فرد یکی از بهترین و خفن ترین نوع سورپرایز محسوب می شود.

5.سورپرایز با گروه موسیقی

یک سورپرایز عاشقانه و هیجان انگیز رو شما می تونید با یک گروه موسیقی همراه با آهنگ درخواستی خودتون، رزرو کنید و یک سورپرایز خاص و متفاوت رو برای عزیزتون رقم بزنید. شما به راحتی می توانید از گروه خفن موسیقی تیم سورپرایزشو برای سورپرایز کردن استفاده کنید و یک خاطره رویایی رو برای خودتون ثبت کنید.

بهترین روش های سورپرایز

سخن پایانی

در این مقاله سعی بر این شده است که شما را با بهترین روش های سورپرایز آشنا کنیم و چند نوع از سورپرایز های هیجان انگیز و جذاب را برای شما توضیح دهیم تا شما را در امر سورپرایز کردن یاری کرده باشیم. ما بسیار خوشحال هستیم از اینکه شما این مقاله را مطالعه کردید و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و شما توانسته باشید از آن بهرمند شوید و از راهنمایی های ما جشنی باشکوه برگزار کرده باشید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.