سورپرایز در پارک و خیابان

8 شهریور 1402

سورپرایز در پارک و خیابان

بیشتر افراد به دنبال راهی هستند تا به بهترین شکل ممکن عزیزانشون رو برای مناسبت های مختلف سورپرایز کنند. سورپرایز کردن هم یک نوع کار هیجان انگیز و غافلگیر کننده است که هر شخصی علاقه دارد که این سورپرایز رو متفاوت و خاص برگزار کنه. سورپرایز کردن در پارک و خیابان علاوه بر اینکه بسیار هیجان انگیزه خیلی هم متفاوت و خاص هست. سورپرایز در پارک و خیابان رو می تونید برای اولین بار در مناسبت هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، و یا هر نوع مناسبتی که شما در نظر دارید از آن استفاده کنید بنابراین سورپرایز در پارک و خیابان می تونه یک تجربه بینظیر و خاص برای شما رقم بزنه.

چگونه در پارک سورپرایز کنیم؟

سوال خوبی است که احتمالا شاید برای شما هم پیش آمد باشد که از خودتان بپرسید چگونه در پارک سورپرایز کنیم؟ سورپرایز کردن در پارک یکی از بهترین شکل ها در سورپرایز به حساب می آید. چرا که این نوع سورپرایز در فضای باز و آب و هوای بسیار تمیز و شادابی قرار است برگزار شود. سورپرایز در پارک و خیابان هر دو به نوع خودشان خاص و تکرار نشدنی هستند اما بستگی به سلیقه شما و همچنین شخصیت طرف مقابل شما دارد.

برای سورپرایز کردن در پارک می تونید توی یک قسمت از پارک از قبل مخفی شده باشید و یک نفر دیگر اون شخص مورد نظر رو بدون هیچ اطلاع قبلی به اون مکان هدایت کنه و شما به صورت کاملا ناگهانی اون شخص رو سورپرایز کنید. یا اینکه می تونید در قسمتی از پارک میز و صندلی بچینید و اونجا رو همراه با بادکنک و گل تزئین کنید و عزیزتون رو سورپرایز کنید.

سورپرایز در پارک و خیابان

چرا سورپرایزدر پارک؟

خب سورپرایز کردن در هر مکانی بستگی به سلیقه شما دارد که در چه مکانی می خواهید عزیزتون رو سورپرایز کنید. اینکه این سوال رو از خودتون بپرسید که چرا سورپرایز در پارک؟ جواب های خاص خودش رو می تونه داشته باشه. مثلا اینکه برای تنوع عزیزتون رو توی یک پارک زیبا سورپرایز کنید.

یا اینکه شما با توجه به شناختی که از شخصیت اون فرد دارید می تونید تشخیص بدید که مناسب است که در پارک اون رو سورپرایز کنید. سورپرایز کردن در پارک یکی از دلایل مهم و اصلی که همراه خودش دارد این است که طبیعت به همراه گل و گیاهانی که در آنجا وجود دارند به شما و همه افراد آنجا انرژی خوب و احساس شادابی بیشتری می دهد و این می تونه دلیل خیلی خوبی برای سورپرایز کردن در پارک باشد.

آیا در خیابان هم می شود سورپرایز انجام داد؟

بله، همانطور که در پارک می شود یک برنامه سورپرایزی رو چید توی خیابان هم می شود عزیزتون رو سورپرایز کرد. سورپرایز در پارک و خیابان هردو می تونه جالب و خاطره انگیز باشه. سورپرایز در خیابان به مراتب از سورپرایز در پارک هیجان انگیز تر و متفاوت تر هست.

سورپرایز کردن در خیابان و دیده شدن اون لحظات ناب و شاد توسط افراد توی خیابان می تونه یک حس خاص و متفاوت رو به شما و عزیزتون القا کنه. شما باید در نظر داشته باشید که در چه جایی از خیابان باید این کار رو انجام بدید چرا؟ برای اینکه نباید با این کار شما باعث آزار و اذیت دیگر مردم بشوید و همچنین باید مراقب خودتون در حین این جشن از حوادث احتمالی باشید.

سوپرایز در پارک و خیابان

دلیل سورپرایز کردن در خیابان چیست؟

دلیل سورپرایز کردن در خیابان چیست؟ این سوال احتمالا به ذهن شما هم شاید آمده باشد که چه دلیلی می تواند داشته باشد که ما در خیابان عزیزمون رو سورپرایز کنیم؟دلیل اینکه شما می خواهید در خیابان یک نفر رو سورپراز کنید به خود شما بر می گردد یعنی اینکه هر شخص برای خود در ذهن خودش دلیلی در نظر گرفته است که می خواهد عزیزش رو در همچین مکانی سورپرایز کنه.

اما یکی از مهم ترین دلایل سورپرایز کردن یک شخص در خیابان می تواند این باشد که خیلی غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی است یعنی اینکه اون شخص توی خیالاتش هم به همچین سورپرایزی فکر نکرده است بنابراین این می تونه دلیل خوبی برای سورپرایز کردن در خیابان باشد.

کدام نوع سورپرایز جذاب تر است؟

انتخاب بین سورپرایز کردن در خیابان و یا پارک و اینکه کدام جذاب تر از اون یکی هست یکی از سوالاتی است که ممکنه برای شما هم پیش بیاد. اما خب سورپرایز در پارک و خیابان هر کدام به نوبه خود جذاب و هیجان انگیز هستند اینکه کدام نوع سورپرایز جذاب تر است؟ به برنامه ای که شما قرار است برای عزیزتون برگزار کنید بستگی دارد.

شاید شما به طور مثال توی یک کافه ساده یا خونه بخواهید عزیزتون رو سورپرایز کنید این سورپرایز کلی جذاب تر و هیجان انگیز تر از سورپرایز در خیابان یا پارک باشد. بنابراین سورپرایز در پارک یا خیابان به هیجان و انرژی که شما برای درست کردن این برنامه دارید بستگی دارد.

اما اگر از تجربه تیم سورپرایزشو بخواهید بدانید که کدام سورپرایز جذاب تر است! از نظر ما سورپرایز در خیابان بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تر از سورپرایز کردن در پارک است اما در آخر این تصمیم و اجرای کار شما است که این برنامه رو جذاب و شگفت انگیز می کنه.

سوپرایز در پارک و خیابان

فواید سورپرایز در پارک و خیابان

فواید سورپرایز در پارک و خیابان بسیار زیاد است و شما می توانید با خیالی راحت سورپرایز عزیزتون رو توی این دو لوکشین انجام بدید. ما در اینجا برای شما 4 مورد از فواید مهم و اصلی سورپرایز در خیابان و پارک را قرار است نام ببریم و شما را با مزایای سورپرایز کردن در پارک و خیابان آشنا کنیم.

  • تجربه خاص و متفاوت
  • غیر منتظره بودن سورپرایز برای عزیزتون
  • سورپرایز بینظیر و تکرار نشدنی
  • هیجان انگیز و جذاب

این 4 مورد از مهم ترین و اصلی ترین فواید و مزایای سورپرایز کردن در پارک و خیابان بود که ما آنها را برای شما نام بردیم و شما را آشنا کردیم با مزایای بسیار جذاب و هیجان انگیز این نوع سورپرایز. بنابراین سورپرایز کردن در پارک و خیابان می تونه بسیار متفاوت و خفن برای عزیزتون باشه پیشنهاد میشه که این نوع سورپرایز رو به هیچ وجه از دست ندید و اون رو تجربه کنید.

معایب سورپرایز در پارک و خیابان

معایب سورپرایز در پارک و خیابان بسیار کم و قابل توجه است یعنی آنقدری نیست که بخواهید از این نوع سورپرایز هیجان انگیز و خاص صرف نظیر کنید. اما خب به هر حال هر اتفاقی که همراه خود یک سری مزایا و خوبی دارد می تواند معایبی هم نیز داشته باشد.

معایب سورپرایز در پارک و خیابان نسبت به مزایای سورپرایز در پارک و خیابان کمتر است ولی ما قصد داریم که برخی از مهم ترین معایب این نوع سورپرایز را برای شما بازگو کنیم.

یکی از عیب های اصلی سورپرایز کردن در پارک و خیابان این است که شما در یک فضای شلوغ و عمومی قرار است عزیزتون رو سورپرایز کنید و این امر شاید برای اون شخص خوشایند به نظر نیاد و از اینکه در یک فضای شلوغ و عمومی دارید برای او جشن می گیرید خوشحال نشود.

دیگر عیب سورپرایز در پارک و خیابان این است که شاید افرادی که در اطراف شما هستند از سر ذوق بخواهند از این لحظات شاد شما فیلم برداری کنند که شاید شما از این اتفاق راضی نباشید و نخواهید که از شما فیلم برداری کنند.

سوپرایز در پارک و خیابان

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم که شما را با سورپرایز در پارک و خیابان و همچنین دلایل سورپرایز کردن در پارک و خیابان آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی برای سورپرایز کردن عزیزانتون تصمیم بگیرید و یک سورپرایز بینظیر و تکرار نشدنی بر پا کنید. همینطور ما در این مقاله فواید و معایب سورپرایز کردن رو گفتیم تا شما را با این نوع سورپرایز کردن آشنا کنیم و از خوبی ها و بدی هایی که این دو نوع سورپرایز دارد شما را آگاه کنیم. ما بسیار خوشحال هستیم از اینکه شما این مقاله را مطالعه کردید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.