ایده‌ جشن تولد

30 خرداد 1403

ایده‌ جشن تولد

همه ما برای برگزاری یک تولد به یادماندنی و خاص، نیاز به ایده های متفاوت و هیجان انگیز داریم. داشتن ایده جشن تولد ممکن است برای افراد کمی مشکل باشد. روز تولد هر شخصی یکی از روز های مهم در تاریخ زندگی اون آدم می‌تونه باشه.

بنابراین خوب است که اگر شما قصد برگزاری جشن تولد را برای یکی از عزیزانتون رو دارید از یک ایده خفن برای تولد اون استفاده کنید و این روز مهم رو برای همیشه در ذهن اون هک کنید. ما در این مقاله قصد داریم که شما را با ایده های مختلف جشن تولد آشنا کنیم و همچنین بهترین ایده‌ جشن تولد را برای شما ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید با موضوع ایده جشن تولد.

ایده جشن تولد در مدرسه

قطعا یکی از بهترین راه و روش های بسیار خاص و غافلگیر کننده گرفتن جشن تولد در مدرسه است. اگر شما به عنوان یک پدر و مادر قصد سورپرایز کردن فرزندتون رو برای تولدش دارید. یکی از ایده های ما به شما برپایی یک جشن تولد بسیار هیجان انگیز و خاص در مدرسه فرزند شما است. شما می‌توانید از روش های مختلفی برای برگزار کردن تولد در مدرسه استفاده کنید که ما در ادامه این روش ها را نام می‌بریم. پس حتما ایده جشن تولد در مدرسه را فراموش نکنید به این دلیل که فرزند شما این لحظه را برای همیشه در ذهن خود به یادگار نگه می‌دارد و حسابی از شما برای چنین کاری تشکر می‌کند.

ایده جشن تولد در مدرسه

ایده جشن تولد در مدرسه:

  • ایده‌ جشن تولد. شما می‌توانید هدیه هایی که قرار است به فرزند خود بدهید را، کادو بگیرید و آن را به مدیر یا معلم و معاون مدرسه تحویل دهید و از آنها بخواهید هنگامی که در صف قرار دارند اسم او را صدا بزنند و تولد او را تبریک بگویند و هدیه را به او بدهند.
  • ایده‌ جشن تولد. با دوستان و همکلاسی های فرزندتان، از قبل هماهنگ کنید که با کمک آنها کلاس را تزئین کنید تا هنگامی که فرزندتان وارد کلاس می‌شود به صورت ناگهانی او را غافلگیر کنید و جشن تولد را در کلاس برگزار کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. از معلم های فرزندتان بخواهید که، در حین تدریس کردن به صورت غافلگیرانه فرزندتان را صدا بزند و تولد او را همراه با دیگر بچه‌ها تبریک بگویند و هدیه هایی که از قبل آماده کرده بودید را از طرف خودتان به معلم بدهید که به او تحویل دهد.
  • ایده‌ جشن تولد. می‌توانید همراه با فرزندتان کیک تولدی که دوست دارد را خریداری کنید و با هم به مدرسه بروید و در کلاس همراه با دوستان فرزندتان جشن تولد برگزار کنید و از لحظات عکس و فیلم برداری کنید.

ایده جشن تولد در پارک

جشن تولد در پارک که یک فضای سرشار از انرژی خوب است می‌تواند یک ایده بسیار کاربردی باشد. ایده جشن تولد در پارک بسته به شخصیت و سلیقه‌ای که فرد مورد نظر شما دارد می‌تواند یک ایده جالب و خوب باشد. برگزاری جشن تولد در پارک و فضای باز می‌تواند در صرفه جویی هزینه های شما نقش بسزایی داشته باشد و شما با داشتن چنین فضای مطلوبی دیگر لازم نیست نگران مکان خود باشید. بنابراین بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تمام تمرکز خود را بر روی برگزاری هر چه بهترِ جشن تولد بگذارید. اما در این میان ما برای شما عزیزان چند ایده جالب برای برپایی جشن تولد در پارک داریم.

ایده جشن تولد در پارک:

  • ایده‌ جشن تولد. شما می‌توانید با خانواده یا دوستان شخصی که تولدش است هماهنگ کنید که از قبل در محل مورد نظر قرار بگیرند و شما همراه با او به سمت آنها بروید. و از آنجایی که از هیچ چیزی خبر ندارد خیلی اتفاقی و یهویی او را غافلگیر کنید و جشن تولد را به بهترین نحو برگزار کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. یکی از روش های غیر قابل پیش بینی و هیجان انگیز این است که شما همراه با فردی که تولدش هست به قسمت شهر بازی پارک بروید و یکی از وسایل بازی را انتخاب کنید. در حین اینکه درحال بازی کردن هستید دوستان و آشنایان به یک دفعه او را سورپرایز کنند و همراه با کیک و شمع به سمت او بیایند.
  • ایده‌ جشن تولد. یک ایده ساده اما موثر، شما می‌توانید با عده‌ای کم از دوستان خود در پارک تعدادی صندلی و میز قرار دهید به طوری که جای زیادی را هم اشغال نکنید. و دور هم جشن تولد را برگزار کنید خیلی شیک و ساده، اگر قصد چنین کاری را در شب دارید می‌توانید از ریسه های نوری زیبا برای جلوه ظاهری محیط استفاده کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. یک جشن تولد نیاز به آهنگ های شاد و پر انرژی دارد. شما می‌توانید یک اسپیکر قابل حمل همراه خود به پارک بیاورید و از آهنگ تولد شروع کنید. پس از برگزاری مراسم جشن تولد و فوت کردن شمع ها و برش کیک، شروع به گذاشتن آهنگ های شاد کنید و جشن تولد را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.
ایده جشن تولد در پارک

ایده جشن تولد دخترانه

برگزاری جشن تولد برای یک دختر بسیار با برپایی جشن تولد برای یک پسر فرق دارد. به همین خاطر شما باید به خوبی تفاوت این دو را باهم بدانید تا بتوانید یک جشن تولد را به بهترین شکل برگزار کنید. همانطور که گفتیم شما در ابتدا باید بدانید که قرار است برای یک دختر جشن تولد برگزار کنید و از سلیقه های او به خوبی باخبر باشید که در این میان سن هم یکی از ملاک های مهم است که باید به آن توجه کنید.

دو رکن اصلی و مهم که در پسر و دختر مشابه به هم هستن همین موضوع سن و سلیقه است که در رابطه با هر دو آنها صدق می‌کند. اما هدف اصلی ما در اینجا ارائه چند ایده جشن تولد دخترانه است که قرار است برای شما بازگو کنیم.

ایده جشن تولد دخترانه:

  • ایده‌ جشن تولد. شما با توجه به سن علاقه های دختری که تولدش است. می‌توانید یک تم جشن تولد جذاب برای او انتخاب کنید و محلی که قرار است برای او جشن تولد برگزار کنید را تزئین کنید. به طور مثال می‌توانید از تم ساحل و دریا استفاده کنید و از لوازم دریایی مثل صدف و شن و ستاره دریایی برای تزئینات آن استفاده کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. شما می‌توانید با فعالیت های خاص و حرکات ویژه جشن تولد او را متفاوت بسازید. به طور مثال می‌توانید او را به روز تفریحی و پر هیجان ببرید. مثل: سینما، شهربازی، باغ وحش، به این ترتیب می‌توانید تولدش را در همان مکان هایی که میروید جشن بگیرید.
  • ایده‌ جشن تولد. هدیه‌ای که خیلی وقته اون رو می‌خواسته رو براش تهیه کنید. شما می‌توانید هدیه‌ای که زمان زیادی منتظرش بوده را به صورت خاص و غافلگیرانه‌ای تقدیمش کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. یه جشن غافلگیرانه برپا کنید. با دعوت کردن دوستان صمیمی‌اش بدون اینکه اصلاعی از این جراین داشته باشد دوستانش را دعوت کنید و یک جشن تولد صمیمانه و به یادماندنی برای او برگزار کنید.
ایده جشن تولد دخترانه

ایده جشن تولد پسرانه

همانطور که در بخش ایده جشن تولد دخترانه به این نکته اشاره کردیم. شما باید با توجه نیاز ها و سلیقه و سن پسر یا دختر اقدام به برگزاری جشن تولد کنید. زیرا که باید با توجه به سن افراد و سلیقه‌ای که دارند جشن تولد را برگزار کنید. از آنجایی که پسر ها روحیات هیجانی و پر جنب و جوشی دارند باید به دنبال یک ایده هیجان انگیز و پر حرارت باشید.

به طور مثال می‌توانید از ایده‌ جشن تولد در یک مکان پر از هیجان ترس مثل بازی اتاق فرار استفاده کرد. و یا اینکه او را دعوت به یک بازی آبی و رفتن به استخر کنید و در همان مکان به طور ناگهانی، جشن تولد خاطره انگیزی را برای او برگزار کنید.

ایده جشن تولد پسرانه

  • ایده‌ جشن تولد. آب بازی یکی از ایده های فوق العاده هیجان انگیز و متفاوت است که می‌توانید در جشن تولد یک پسر از آن استفاده کنید. اما نیاز نیست که حتما از یک محیط بزرگ و فضای باز برای این ایده استفاده کنید. شما می‌توانید با آب پاش های کوچک هم این کار را انجام دهید.
  • ایده‌ جشن تولد. یک ایده برای جشن تولد پسرانه، که جالب است. بازی کردن می‌تواند باشد بازیی مثل پانتومیم، صندلی بازی، اسم و فامیل این بازی ها می‌تواند جشن تولد را بسیار مهیج و غیر تکراری کند.
  • ایده‌ جشن تولد. یک ایده متفاوت دیگری که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم. درست کردن غذا با هم دیگر است شما نیز می‌توانید با همکاری یکدیگر غذای جشن تولدش را درست کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. باهم به مرکز خرید بروید و با خرید وسایل های مورد نیازش هم او را سورپرایز کنید و هم اینکه تولدش را تبریک بگوید. این ایده جشن تولد می‌تواند حسابی یک پسر را خوشحال کند.
ایده جشن تولد پسرانه

ایده جشن تولد همسر

یکی از افراد مهم زندگی هر انسانی شریک زندگی اون است و ارزش زیادی برای هر فرد دارد. بنابراین برگزاری جشن تولد برای شریک زندگی خود یکی از مهم ترین برنامه ها می‌تواند باشد. شما باید در ابتدا به خوبی همسر خود را بشناسید و سلیقه و علایق او را به خوبی بشناسید تا بتوانید به شکلی او را خوشحال کنید که از صمیم قلب از شما تشکر کن و از این اتفاق راضی باشد. ممکن است که شما هم به دنبال ایده جشن تولد برای همسر خود باشید اما ندانید که باید برای همسر خود چه کاری را انجام دهی. ما در اینجا قرار است که بهترین ایده جشن تولد برای همسرتان را ارائه دهیم.

ایده جشن تولد همسر:

  • ایده‌ جشن تولد. همانطور که ممکن است از این اخلاق خانم ها متوجه شده باشید می‌دانید که آنها بسیار بر اینکه روز تولدشان را به یاد داشته باشید حساس هستند. در اینجا ایده‌ای که برای شما داریم این است که، روز تولد همسرتان که فرا رسید خود را به فراموشی بزنید  به شکلی که احساس کند شما تاریخ تولدش را از یاد بردید. در همین حین به طور ناگهانی با کیک و گل می‌توانید او را غافگیر کنید و تولدش را تبریک بگوید.
  • ایده‌ جشن تولد. از آنجایی که با سلیقه همسرتان آشنا هستید می‌توانید او را به مراکز خرید ببرید و اقلامی را که نیاز دارد و به آنها علاقه دارد را بخرید و بدین شکل تولد او را نبریک بگویید و پس از آن در مکانی خاص جشن تولد برای او برگزار کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. شما می‌توانید قبل از اینکه همسرتان از خواب بیدار شود و یا اینکه اگر از خانه بیرون است. قسمتی از خانه را تزئین کنید تا وقتی که از خواب بیدار شد و یا وارد خانه شد چشمانش را ببندید و او را با فضای تولد غافلگیر کنید و جشن تولد به یادماندنی را برای او به یادگار بگذارید.
  • ایده‌ جشن تولد. همسرتان را به یک کافه یا رستوران ببرید و در آنجا همراه با دوستان مشترکی که دارید جشن تولد برگزار کنید.
ایده جشن تولد همسر

ایده جشن تولد یک سالگی

ممکن است برای برگزاری جشن تولد یک سالگی فرزندتان دچار نگرانی و سردرگمی شوید و ندانید که چه کاری را باید انجام دهید. اما اصلا جای نگرانی نیست شما با داشتن کمی اطلاعات می‌توانید تولد یک سالگی فرزندتان را جشن بگیرید. شما در ابتدا باید مهمانان را دعوت کنید سپس شروع به تزئین کردن محیط تولد کنید.

تدارک پذیرایی از مهمانان را ببینید و همچنین خرید هدیه های مورد نیاز فرزندتان، که یکی از اصلی ترین قسمت های جشن تولد است. در ادامه ما قرار است که برای شما چند ایده جشن تولد یک سالگی را ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

ایده جشن تولد یک سالگی:

  • ایده‌ جشن تولد. ست کردن لباس با فرزندتان می‌تواند یک ایده جذاب و جالب باشد که برای عکاسی و فیلم برداری نیز بسیار متفاوت می‌تواند باشد.
  • ایده‌ جشن تولد. دیگر ایده جشن تولد برای فرزندی یکساله، می‌توانید تلاش کنید که بتواند کلمه‌ای را برای اولین بار به زبان بیاورد.
  • ایده‌ جشن تولد. بگذارید فرزند یکساله شما هر کاری که دوست دارد انجام دهد. و از دور مراقب او باشید به این ترتیب هم تجربه می‌کند و هم در شور و هیجان جشن تولد قرار میگیرد.
  • ایده‌ جشن تولد. برای او آهنگ های کودکانه بگذارید و یا اینکه از برنامه های کودک برای شاد کردن او استفاده کنید.
ایده جشن تولد یک سالگی

ایده جشن تولد ساده

خیلی از مواقع نیاز نیست که در تلاش بر این باشید که حتما یک جشن تولد لاکچری یا پر هزینه برگزار کنید. در صورتی که می‌توانید با کار های ساده و کوچک یک جشن تولد به یادماندنی برای عزیزانتون فراهم کنید. بنابراین شما می‌توانید از ایده های ساده برای جشن تولد استفاده کنید و با کمترین هزینه و زمان، جشن تولدی باشکوه برپا کنید. در این بخش ما قرار است که برای شما چند ایده جشن تولد ساده را مثال بزنید تا شما با بهرگیری از این روش ها بتوانید جشن تولد خود را به بهترین شکل برگزار کنید.

ایده جشن تولد ساده:

  • ایده‌ جشن تولد. اگر شما قصدِ تزیئین کردن محیط تولدتان را دارید. می‌توانید با یک دیزاین مینیمال و شیک این کار را انجام دهید اگر این دیزاین همراه با تم رنگی و مورد علاقه شخصی که تولدش هست باشد که شما بهترین کار را انجام داده‌اید. جشن تولد ساده را با این کار خاص کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. با خرید کیک و گل و شیرینی، می‌توانید یک جشن تولد ساده برای عزیزتون برگزار کنید و این روز مهم را به او تبریک بگویید. و این نکته را هم ذکر کنید که در هر شرایطی به یاد او هستید و روز تولدش را هرگز فراموش نمی‌کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. با او در رابطه با خاطرات سال های گذشته صحبت کنید. روز های تلخ و شیرین را با هم مرور کنید و جشن تولد های گذشته را مثل یک خاطره برای هم بازگو کنید. او را با یک موسیقی نوستالژی سورپرایز کنید و تولدش را تبریک بگویید.
  • ایده‌ جشن تولد. با هم به یک کافه دنج و زیبا بروید و با یک کیک و گل جشن تولدی ساده و مختصر برگزار کنید و باهم یک روز خوب را سپری کنید.
ایده جشن تولد ساده

ایده جشن تولد برای شوهر

ممکن است که شما برای جشن تولد شوهرتان به دنبال یک ایده جذاب و غیر تکراری باشید. اما نمی‌دانید که چه کاری بهتر است انجام دهید! شما فقط کافیه که از شوهر خود به اندازه کافی شناخت داشته باشید و از خلقیات او مطلع باشید و بدانید که چه چیزهایی او را هیجان زده می‌کند و به چه چیزهایی علاقه دارد.

یا شناخت کافی از سلیقه شوهرتان نیمی از راه را طی کرده‌اید و می‌توانید به دنبال ایده جشن تولد مناسب با شوهرتان را پیدا کنید و جشن تولدِ بسیار زیبایی را برای او برگزار کنید. اما در ادامه با ما همراه باشید تا چند ایده جشن تولد برای شوهر را برای شما دوستان مثال بزنیم.

ایده جشن تولد برای شوهر:

  • ایده‌ جشن تولد. از تیم گروه موسیقی سورپرایزشو استفاده کنید. شما می‌توانید لوکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید به طور مثال در یک رستوران، هنگامی که شما در حال میل کردن غذا هستید گروه موسیقی سورپرایزشو وارد می‌شوند و با خواندن آهنگ تولد شوهرتان را غافلگیر می‌کنند.
  • ایده‌ جشن تولد. برنامه یک سفر دونفره عاشقانه را بچینید و وقتی که به مقصدتان رسیدید جشن تولد هیجان انگیزی برگزار کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. در یک نامه عاشقانه جشن تولد او را تبریک بگویید.
  • ایده‌ جشن تولد. برای او یک هدیه با ارزش بخرید و برای حشن تولدش به او کادو دهید.

ایده جشن تولد برای کودکان

برگزاری جشن تولد برای کودکان ممکن است مقداری چالش برانگیز باشد برای شما، به این دلیل که کودکان کم سن و سال بهونه گیری های خاص خودشان را دارند و در حین تدارک دیدن جشن تولد امکان دارد شما را مقداری اذیت کنند. اگر کودک شما کم سن و سال باشد قطعا کار شما سخت‌تر خواهد شد. اما پیشنهاد می‌شود که به شکلی که شده تولد را برای کودک‌تان برگزار کنید زیرا این روز بسیار مهم در ذهن او ثبت خواهد شد و تا همیشه از این روز یاد خواهد کرد. همراه ما باشید تا در ادامه چند ایده جشن تولد برای کودکان را نام ببریم.

ایده جشن تولد برای کودکان:

  • آهنگ های شاد و مناسب سن کودکان پخش کنید و بگذارید به خوبی شادی کند و انرژی خود را تخلیه کند.
  • از تم تولد برای دیزاین استفاده کنید این تم تولد می‌تواند شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک‌تان باشد.
  • حتما بچه های هم سن و سال فرزندتان را به جشن تولد او دعوت کنید تا با هم تولد را جشن بگیرند.
  • باهم مشغول به درست کردن کاردستی بشوید انواع و اقسام شکل ها را با یکدیگر بسازید.
ایده جشن تولد برای کودکان

ایده برای پذیرایی جشن تولد

یکی از قسمت های مهم جشن تولد، پذیرایی از مهمانان است. همانطور که شما برای برگزاری جشن تولد نیاز به ایده دارید برای پذیرایی هم خوب است که ایده های خاص و متفاوت داشته باشدی تا یک جشن خاص و به یادماندنی در ذهن همه ثبت شود. برای پذیرایی جشن تولد شما باید با توجه به تعداد مهمانان اقدام به تهیه مواد اولیه غذا و خوراکی کنید.

در کل منظور از ایده برای پذیرایی جشن تولد این است که با انواع مختلف غذا ها برای جشن تولد آشنا شوید و همچنین نکته بسیار مهم‌تر، با تزئین کردن آنها آشنا شوید. با ما همراه باشید تا چند ایده برای پذیرایی جشن تولد برای شما عزیزان مثال بزنیم.

ایده برای پذیرایی جشن تولد:

  • ایده‌ جشن تولد. اگر به دنبال یک ایده جذاب و متفاوت برای پذیرایی جشن تولد هستید پیشنهاد می‌کنم فینگرفود را از دست ندهید.
  • ایده‌ جشن تولد. بدون شک غذا های سرد یکی از پر طرفدارترین خوراکی در بین غذا ها هستند مخصوصا (سالاد الویه)
  • ایده‌ جشن تولد. برای تنوع و تکراری نبودن غذا های جشن تولد می‌توانید از فست فود های بسیار خوشمزه مثل (پیتزا، هات داگ) استفاده کنید.
  • ایده‌ جشن تولد. برای پذیرایی در جشن تولد دسر های هیجان انگیز بسیار پیشنهاد می‌شود. مثل ( ژله، فرنی، خاگینه)
ایده برای پذیرایی جشن تولد

ایده های جالب برای جشن تولد بزرگسالان

شما برای برگزاری یک جشن تولد نیاز به ایده و خلاقیت های متفاوت و خاص باشید. اما شما می‌توانید جشن تولد را در عین سادگی، بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی برگزار کنید. لازمه یک جشن تولد، داشتن چند ایده جالب است تا با کمک از آنها بتوانید بهترین شب را برای شخصی که تولدش هست را بسازید.

شما باید در ابتدا از سلیقه شخص مورد نظرتان به خوبی اطلاع داشته باشید و با در نظر گرفتن سلیقه و سن آن شخص شروع به برپایی جشن تولد کنید. اما نگران چیزی نباشید ما اینجا در کنار شما هستیم تا چند ایده جشن تولد بزرگسالان به شما ارائه دهیم.

ایده برای جشن تولد بزرگسالان:

  • ایده جشن تولد. دورهمی دوستانه در یک مکان خاص مثل فضای باز، طبیعت، رستوران، کافه.
  • درست کردن یک محیط آرامش بخش، مثل روشن کردن شمع در اطراف خانه یا کافه.
  • برای او یک دسته گل زیبا با رنگی که مورد علاقه‌اش هست هدیه دهید.
  • در رابطه با آینده با او صحبت کنید و از او بخواهید در رابطه با جشن تولد سال آینده خود و نحوه برگزاری‌اش توضیح دهد.

ایده برای جشن تولد مادر

مادر مهم ترین شخص زندگی هر انسان، روز تولد مادر یکی از مهم ترین روز هایی است که تا وقتی در قید حیات هستند ما به عنوان یک فرزند نباید این روز را فراموش کنیم. و هر ساله باید خدا را شاکر باشیم از اینکه یک سال دیگر هم مادرمان در کنار ما درحال زندگی است.

بنابراین ما باید برای مهم ترین شخص زندگیمان بهترین جشن تولد را برای او برگزار کنیم و از زحماتی که سالیان سال برای ما کشیده است تشکر ویژه کنیم. از آنجایی که مادران انسان های بسیار کم توقع و مهربانی هستند زیاد علاقه به تجملات برای روز تولدشان ندارند. اما بهرحال ما باید این روز مهم را برای او جشن بگیریم یک جشن تولد خاطره انگیز پس شما نیاز به ایده جشن تولد دارید با ما همراه باشید.

ایده برای جشن تولد مادر

ایده برای جشن تولد مادر:

  • ایده جشن تولد. اگر از مادر خود دور هستید و کنار هم زندگی نمی‌کنید خوب است که به طور غافلگیرانه‌ای همراه با دیگر اعضای خانواده به خانه مادرتان بروید و او را سورپرایز کنید و یک جشن تولد زیبا برگزار کنید.
  • ایده جشن تولد. می‌توانید برای او غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید و برایش ببرید و تولدش را به او تبریک بگویید.
  • ایده جشن تولد. اگر از شما کاری درخواست داشته از قبل و شما آن را انجام نداده‌اید در روز تولدش می‌توانید این کار را انجام دهید و در کنار آن، برای مادرتان جشن تولد برگزار کنید.
  • ایده جشن تولد. اگر به مکان خاصی علاقه دارد برای روز تولدش او را به آن مکان ببرید و تولدش را تبریک بگویید.

ایده ویدیو تولد

مهم ترین روز زندگی هر شخص، روز تولدش است. که این روز را باید با عکاسی و فیلم برداری ثبت کرد و آن را برای همیشه نگه داشت. اما خوب است که برای فیلم برداری تولد ایده داشته باشید تا این یادگاری به بهترین شکل ممکن ساخته بشود تا هروقت که آن را خواستید نگاه کنید از دیدن آن لذت ببرید. اما همانطور که داشتن ایده جشن تولد بسیار مهم است پیدا کردن ایده ویدیو تولد نیز حائز اهمیت است. ما در این قسمت قرار است به چند ایده برای گرفتن ویدیو تولد به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

ایده ویدیو تولد:

  • ایده جشن تولد. داشتن یک بکگراند جذاب و زیبا برای عکاسی و فیلم برداری مثل (طبیعت، دریا، فضای سبز)
  • استفاده از یک دوربین با کیفیت برای ثبت بهتر لحظات.
  • استفاده از یک گروه فیلم برداری حرفه‌ای.
  • تزیین کردن محیط تولد برای زیبا شدن در فیلم برداری و عکاسی.

ایده تولد دونفره کم هزینه

اگر قصد برگزاری یک جشن تولد کم هزینه را دارید ولی به دنبال ایده‌ای هستید که جشن تولدتان خاص و به یادماندنی باشد. ما اینجا هستیم تا چند ایده جشن تولد خفن و کم هزینه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ایده جشن تولد دونفره و کم هزینه:

  • قرار گذاشتن در یک فضای عمومی مثل پارک
  • قدم زدن دوتایی در مکان های تاریخی محل زندگیتان و خرید یک کیک تولد برای عزیزتون
  • دعوت کردن شخص مورد نظرتان به یک کافه و گرفتن یک جشن کوچک و ساده
  • رفتن به نزدیک ترین طبیعت به محل زندگیتان به همراه یک گل و کیک برای جشن تولد دونفره
ایده تولد دونفره کم هزینه

ایده برای تولد لاکچری

اگر شما هم جزء افرادی هستید که علاقه به برگزاری یک چند تولد لاکچری دارید. داشتن یک ایده جشن تولد می‌تواند جذابیت تولد شما را دو چندان کند. بنابراین خوب است که در کنار هزینه هایی که قرار است بدهید یک ایده جشن تولد داشته باشید داشتن ایده جشن تولد به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده  به دیگر کار های مراسم تولد برسید و پس از تکمیل کردن کار های جشن تولد به سراغ پیاده سازی ایده جشن تولد بروید. ما در این قسمت قرار است که برای شما عزیزان چند ایده جشن تولد لاکچری ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

ایده برای جشن تواد لاکچری:

  • ایده جشن تولد. اگر شما ساکن تهران هستید می‌توانید از کشتی تفریحی که گروه سورپرایز برای شما آن را قرار داده است برای جشن تولدتان استفاده کنید.
  • ایده جشن تولد. اگر به پرواز و ارتفاع علاقه‌مند هستید می‌توانید از پاراگلایدر تیم سورپرایز استفاده کنید.
  • ایده جشن تولد. علاقه به رستوران خفن دارید؟ توی بهترین رستوران ها می‌تونید واسه سورپرایز کردن عزیزتون برای روز تولدش از گروه موسیقی تیم سورپرایزشو استفاده کنید.
  • ایده جشن تولد. باغ کرایه کنید و جشن تولد را در باغی مجلل برگزار کنید.
ایده برای تولد لاکچری

ایده تولد تنهایی

شاید شما از دوستان و خانواده خود دور باشید و نتوانید روز تولدتان را با اعضای خانواده و دوستان جشن بگیرید. اما خوب است که این روز باشکوه را به تنهایی برای خودتان جشن بگیرید. ایده جشن تولد تنهایی نیاز به کار خاصی ندارد و شما می‌توانید با گرفتن یک کیک و شمع روز تولدتان را به خود تبریک بگویید و برای خود آرزو های خوب کنید. همچنین شما می‌توانید به عنوان تشکر از خودتان به خود یک هدیه دهید تا به این صورت روحیه خود را بالا ببرید. اما پیشنهاد می‌شود که حتما روز تولدتان را برای خود یادآوری کنید و اگر امکانش هست برای خود یک هدیه بخرید.

ایده تولد در باشگاه

ایده جشن تولد در باشگاه یکی از ایده های باحال و هیجان انگیزه است که شما باید به عنوان یک ورزشکار این ایده را تجربه کنید. در ابتدا شما باید محیط باشگاه خود را بسنجید و بدانید که آیا در محیط ورزشی که قرار دارید می‌توانید این ایده را پیاده سازی کنید یا نه؟! به طور مثال اگر ورزش بدنسازی انجام می‌دهید می‌توانید به راحتی در سالن باشگاهی که تمرین می‌کنید جشن تولد برگزار کنید.

برای برگزاری جشن تولد در باشگاه می‌توانید قبل یا بعد از تمرین‌تان با همراهی هم باشگاهی های خود موزیک تولد را پخش کنید و کیک و شمع تولد را بیاورید و تولدتان را جشن بگیرید.

ایده جشن تولد در باشگاه:

  • ایده جشن تولد. دوست‌تان که در حال تمرین کردن است را خیلی غافلگیرانه سورپرایز کنید و با کیک و فشفشه به سمت او بروید و تولدش را تبریک بگویید.
  • ایده جشن تولد. اگر به عنوان یک مربی قرار است شاگردتان را سورپرایز کنید او را در یک روز خارج از تمرین به محیطی ورزشی ببرید و تولدش را به او تبریک بگویید.
  • ایده جشن تولد. اگر در فکر برگزاری جشن تولد برای استاد یا مربی خود هستید. می‌توانید همراه با دیگر هم باشگاهی های خود هنگام ورود به باشگاه با کیک و گل به سمت مربی خود بروید جشن تولدی برای او برگزار کنید.
  • ایده جشن تولد. یک کیک تولد با توجه به رشته ورزشی‌ای که در آن فعالیت دارید سفارش دهید. به طور مثال (اگر فوتبالیست هستید یک کیک تولد که روی آن توپ و دروازه فوتبال هست را تهیه کنید)

ایده برای تولد در خانه

شاید شما علاقه به برگزاری جشن تولد در خانه دارید و بخواهید در منزل خود یک تولد منحصر به فرد برپا کنید. ایده برگزاری تولد در خانه ممکن است که تکراری و خسته کنند شده باشد اما خب می‌توان با اجرا کردن برخی از ایده و روش های خاص و مختلف این یکنواختی را از بین ببرید. با انجام ایده هایی که ما به شما می‌دهیم می‌توانید یک تولد متفاوت در خانه را جشن بگیرید البته خوب است که با هم فکری و کمک از دیگر افراد ایده های خاص خودتان را هم برای جشن تولد اجرایی کنید. در اینقسمت ما چند ایده جشن تولد در خانه را برای شما مثال زده‌ایم.

ایده برای تولد در خانه

ایده جشن تولد در خانه:

  • ایده جشن تولد. مسیر ورودی منزلتان را را با ریسه های چراغی و بنر های مختص به تولد تزیین کنید تا مهمانان هنگام وارد شدن به خانه شما هیجان زده بشوند.
  • قسمتی از خانه را برای تزیین کردن خالی بگذارید و یک تم زیبا در آن قسمت نصب کنید و محیط را خاص کنید.
  • از دکور های متفاوت بادکنکی برای دیزاین خانه استفاده کنید که هم برای عکسای مناسب است و هم برای جذاب بودن محیط تاثیرگذار است.
  • گروه خفن سورپرایز در اینجا هست تا عزیزتون رو در منزل برای تولدش سورپرایز کند. شما می‌توانید از پکیج های سورپرایزشو که همراه با گروه موسیقی است شخص مورد نظرتان را سورپرایز کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردم که ایده جشن تولد در مکان های مختلف و روش های متفاوت برگزاری جشن تولد را برای شما همراه با مثال توضیح دهیم. در این مقاله در تلاش بودیم هرآنچه که برای برگزاری یک جشن تولد لازم است را به شما دوستان ارائه دهیم و ایده های متفاوتی برای جشن تولد بدهیم.

امیدوار هستیم  که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم که در این مسیر به شما کمک کرده باشیم. از شما سپاس گزاریم که سورپرایزشو را برای برگزاری مراسم سورپرایزی خود مثل جشن تولد انتخاب می‌کنید.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای برنامه‌ریزی و اجرای سورپرایزهای خاص از مشاورین ما کمک بگیرید. در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، و همچنین در یوتیوب همراه ما باشید. همچنین برای مطالعه مقالات مرتبط و ایده‌های بیشتر می‌توانید به صفحه مقالات سورپرایزشو مراجعه کنید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

درخواست مشاوره

نام شما
شماره همراه
با حروف انگلیسی
زمان مناسب تماس
بازه زمانی که امکان صحبت با مشاورین رو دارید.

قوانین و مقررات سورپرایزشو

هرگونه تغییر احتمالی مکان اجرا و یا تاریخ اجرا یک بار با توافق طرفین، با اعلام از یک هفته قبل بلامانع می باشد؛ در صورت جابجایی هزینه ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج ، به مبلغ کل پرداختی اضافه می گردد.
تبصره ۱: تاخیر در شروع اجرای مراسم نهایتا تا نیم ساعت مجاز بوده، و بیشتر از آن، طرف دوم موظف به پرداخت ۵۰۰ هزار تومان بابت هر نیم ساعت دیرکرد میباشد.
تبصره ۲: در صورت تاخیر طرف اول ، تیم سورپرایزشو وابسته به شرایط و تراکم برنامه ها اگر بتواند در لوکیشن منتظر میماند و طرف اول موظف به پرداخت جریمه دیرکرد می باشد؛ در صورت عدم امکان انتظار به علت تراکم اجراهای بعدی ، تیم سورپرایزشو نهایتا پس از نیم ساعت انتظار لوکیشن را ترک خواهد کرد و مسئولیت تمامِ کنسلی برنامه و سوخت هزینه بر عهده طرف دوم خواهد بود.
شرایط فسخ قرارداد :
در صورت کنسل شدن این قرارداد از سوی طرف اول به هر علتی، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده می شود و درصورت کنسلی از سوی طرف دوم استرداد وجه با شرایط زیر امکان پذیر است .
الف. پس از ثبت سفارش و واریزی وجه اولیه ، در صورت درخواست کنسلی برنامه از جانب طرف دوم *به هر دلیلی* ۲۰ درصد از مبلغ کل پکیج درخواستی طرف دوم ، کسر و مابقی هزینه طی ۷۲ ساعت عودت داده می شود.
ب. در صورتی که کنسلی از جانب طرف دوم تا دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه صورت گیرد، *هیچ* هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
ج.در صورتی که رزروی در دو یا کم تر از دو روز قبل از تاریخ اجرای برنامه ثبت شود، در صورت کنسلی هزینه ای به طرف دوم عودت داده نمی شود.

قوانین اجرایی :
طرف دوم و تمامی همراهانشان موظف به رعایت قوانین و شئونات اسلامی (از جمله رعایت حجاب و عدم حرکات موزون) می باشند؛ درصورت عدم رعایت و همکاری اجرا متوقف خواهد شد.
تبصره ۱:درصورتی که سورپرایزشونده با تیم سورپرایزشو آشنایی دارد حتما از قبل اطلاع داده شود.
تبصره۲ :درصورت حضور میهمان تمامی میهمانان موظف به همکاری با تیم سورپرایزشو خواهند بود.
تبصره۳ :تیم سورپرایزشو با فیلم بردارهای خارج از تیم خود، به هیچ عنوان همکاری نمیکند؛ استفاده از گوشی برای فیلم برداری بلامانع است.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

ممنون که سورپرایزشو رو انتخاب کردید.

در صورت قطعی بودن برنامه شما و تکمیل کردن رزروتون درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید حتما شماره مشاور در اختیار شما‌ قرار می گیرد. 💜

تایم رزرو:

🟣پیشنهاد ما به شما دوستان این هستش که با توجه به حجم زیاد درخواست ها از یک ماه قبل رزرو خودتون رو نهایی کنید.

🟣اگر حتی کمتر از یک هفته به برنامه شما باقی مونده باشه ما تلاش میکنیم که بتونیم درخدمتتون باشیم (اگر حجم برنامه ها درتاریخ انتخابی شما زیاد باشد پیشنهاد لوکیشن و تایم ترجیحا از سمت ما خواهد بود) 💜

🟣تیم سورپرایزشو پس از بررسی در خواست شما فورا برای برنامه ریزی و اجرای سورپرایز با شما تماس خواهد گرفت.

🟣از تکمیل دوباره فرم خوداری کنید.

🟣دریافت هزینه پکیج پس از تایید سفارش و درخواست شما می باشد.